-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Japanske nisjemakere
Også nisjene domineres av de to store i Japan. Både Nissan og Toyota har noen fjerne fabrikker som kommer opp med ting du ikke ante fantes.
Det sto noen nydelige van-limousiner på Tokyo-utstillingen, av typen V-Klasse og med interiører som ikke sto tilbake for de mest luksus/vulgære forsøkene fra Mansory eller Brabus. Men, ikke misforstå, noen av innslagene var faktisk ganske spennende også.
Forbindelsen med Nissan kom i begynnelsen av 50-tallet, de siste årene har de spesialisert seg på vans. Og en spesialitet oppi spesialitetene er å utvikle nye van-typer.Den bilen som i 2011 vant konkurransen om å bli Taxi of Tomorrow i New York TaxiBedriften fungerer som et normalt produksjonssted for en rekke av Toyotas modeller, men de utvikler også spesielle versjoner, først og fremst slike med rullestoler eller bårer i sentrum.Deres COM skal for alvor ut på markedet til sommeren etter ha vært skikkelig utprøvd av blant annet posten i Japan. Et meget smartere kjøretøy enn den latterlige krengende trehjulingen som de av en eller annen grunn har sendt til Grenoble.