-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Japanske nisjemakere
Også nisjene domineres av de to store i Japan. Både Nissan og Toyota har noen fjerne fabrikker som kommer opp med ting du ikke ante fantes.
Det sto noen nydelige van-limousiner på Tokyo-utstillingen, av typen V-Klasse og med interiører som ikke sto tilbake for de mest luksus/vulgære forsøkene fra Mansory eller Brabus. Men, ikke misforstå, noen av innslagene var faktisk ganske spennende også.
Forbindelsen med Nissan kom i begynnelsen av 50-tallet, de siste årene har de spesialisert seg på vans. Og en spesialitet oppi spesialitetene er å utvikle nye van-typer.Den bilen som i 2011 vant konkurransen om å bli Taxi of Tomorrow i New York TaxiBedriften fungerer som et normalt produksjonssted for en rekke av Toyotas modeller, men de utvikler også spesielle versjoner, først og fremst slike med rullestoler eller bårer i sentrum.Deres COM skal for alvor ut på markedet til sommeren etter ha vært skikkelig utprøvd av blant annet posten i Japan. Et meget smartere kjøretøy enn den latterlige krengende trehjulingen som de av en eller annen grunn har sendt til Grenoble.