-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Toyota viser nye lekebiler
Toyota glimter av og til med noen sportslige innslag, og på nylig avholdte Tokyo Auto Salon hadde de opptil flere av dem.
Den mest iøynefallende var GR GT3, en renspikket racerbiler for den internasjonale klassen med samme navn.
Gazoo Racing har allerede en Supra som er tilpasset GT4-reglementet (med mindre muligheter for trimming og tilpasning), samt en versjon for det japanske Super GT-mesterskapet.
Men her har de bygget en ny bil fra scratch, for ifølge Toyota er det den beste måten å teste ut ny teknologi for bruk i både racing- og gatebiler. Ingen konkrete produksjonsplaner, «men hvis interessen er tilstrekkelig kan vi bygge den».
Bilen kan i utforming minne om den gule elektriske supersportsbilen som ble vist da Toyota lanserte sin elbiloffensiv i desember.
På utstillingen viste de også en enda heftigere versjon av GRMN Yaris som ble bygget i et begrenset opplag for et par år siden, nå med enda heftigere ytelser og i et enda mer begrenset opplag som kun skal selges i Japan.
Vekten er redusert med 20 kg og høyden med 10 mm mens bredden er økt med 10 mm for å bedre aerodynamikken.
På standen sto også en stylet versjon av den kommende elbilen bZ4X med fete felger, matt sorte detaljer og sportsseter. Dette er nok utstyr som kan realiseres når bilen kommer på markedet til sommeren.