-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nils Bohlin, 3-punkt beltets far, er død
Tre-punkts beltet er på mange måter en av de store vendepunktene i bilhistorien. Dels fordi det åpenbart har reddet mange liv. Men også fordi det lå der, krevde medvirkning av fører og passasjer, og derfor minner oss på at sikkerhet er vesentlig og opp til oss. Nå er oppfinneren av dette død.

Det gjorde han fort, allerede på høsten 1959 satt det trepunktseler i Volvoer som ble solgt i USA, og et år etter fantes de også i eksportbilene til USA. – og det tok ikke lang tid før bilfabrikker over hele verden hadde kopiert opplegget.
Det fantes jo ikke rulleseler den gangen, så de nye var kompliserte, og tok plass, men det var åpenbart for alle at i forhold til magebelter, som hadde vært brukt en stund da, var de en stor forbedring. Magebeltene holdt for det første ikke kroppen skikkelig på plass når det smalt, for det andre kunne den tunge, ofte skarpe, metallspennen som satt rett foran navlen, forårsake sine egne skader hvis trykket ble stort nok.
Bohlin fortsatte å jobbe hos Volvo frem til han gikk av med pensjon i 1985. Han var i høy grad med på å gi Volvo den sikkerhetsprofilen de fremdeles lever høyt på. I slutten av september ble han opptatt i National Inventors Hall of Fame i Akron, Ohio. Han hadde hjertetrøbbel og kunne ikke møte personlig. Han døde samme dag hjemme i Tranås.