-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Spionbilder
Skal BMW bygge en CS basert på M3 Touring?
Disse bildene indikerer at BMW ikke bare nøyer seg med Performance-utgaven av M3 Touring.
Det kan se ut som BMW er i ferd med å utvikle en M3 CS Touring for dem som ikke syns det holder med de 510 hestene som sitter i dagens M3 Touring Performance.
Bildene viser i alle fall en prototyp med samme frontleppe som CS-versjonen av sedanen har, selv om øvrige detaljer ikke er like avslørende.
M3 Touring Competition debuterte i fjor sommer, og BMW har ikke sagt noe om at den skal komme i flere versjoner.
Men om bilen realiseres vil den trolig følge i samme fotspor som M3 CS sedan, hvilket innebærer en motor trimmet opp til 551 hestekrefter og maks dreiemoment på 650 newtonmeter.
CS-versjonen har redusert vekt og en rekke spesielle detaljer sammenlignet med standardutgaven, og bygges i eksklusivt opplag slik at den er attraktiv for samlere.