-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Til minne om gammel stolthet
SPIONBILDER: At BMW M feirer 50 år skal ikke gå upåaktet hen. Her er en spesialmodell som skal bygges i meget begrenset opplag.
Vi har allerede møtt en rekke høydepunkter i forbindelse med feiringen, som nye M3 Touring og M4 CSL, og det kommer også en M3 CS, en helt ny M2 og en eksklusiv SUV-modell som kun skal selges i M-utførelse.
Men bilen med den fargerike kamuflasjen her blir sjelden kost og skal sende tankene tilbake til spesialutgaven av BMW 3.0 CSL som ble lansert i 1972. Vi møtte 3.0 CSL Hommage konseptet i 2015, men den ble aldri noen produksjonsmodell.
Spesialmodellen er basert på M4 CSL men får en helt ny front som er rundere og utstyrt med spesielle lykter, grill og panser. Hekken er også spesiell, fra takspoileren og hele veien ned. Utvidede skjermbuer gir plass til større hjuldimensjon.
Karosseriet er bygget i karbonfiber for å bli så lett som mulig – vesentlig lettere enn M4 CSL som allerede er barbert ned til 1625 kg.
Under panseret sitter en twin-turbo 3,0-liters rekkesekser som ifølge ryktene vil få nærmere 600 hestekrefter. Det antydes null til hundre på 3,5 og toppfart på 320. Bilen leveres med 6-trinns manuell girkasse i stedet for den 8-trinns automaten M4 CSL er utstyrt med.
Dersom tennene dine løper i vann, så antydes det en prislapp på 750.000 euro pluss avgifter, og selv om du har pengene i hånden er det nok allerede for sent – de 50 eksemplarene som skal bygges har nok allerede funnet sine eiere.