-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produkt og Handover Spesialist
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Til minne om gammel stolthet
SPIONBILDER: At BMW M feirer 50 år skal ikke gå upåaktet hen. Her er en spesialmodell som skal bygges i meget begrenset opplag.
Vi har allerede møtt en rekke høydepunkter i forbindelse med feiringen, som nye M3 Touring og M4 CSL, og det kommer også en M3 CS, en helt ny M2 og en eksklusiv SUV-modell som kun skal selges i M-utførelse.
Men bilen med den fargerike kamuflasjen her blir sjelden kost og skal sende tankene tilbake til spesialutgaven av BMW 3.0 CSL som ble lansert i 1972. Vi møtte 3.0 CSL Hommage konseptet i 2015, men den ble aldri noen produksjonsmodell.
Spesialmodellen er basert på M4 CSL men får en helt ny front som er rundere og utstyrt med spesielle lykter, grill og panser. Hekken er også spesiell, fra takspoileren og hele veien ned. Utvidede skjermbuer gir plass til større hjuldimensjon.
Karosseriet er bygget i karbonfiber for å bli så lett som mulig – vesentlig lettere enn M4 CSL som allerede er barbert ned til 1625 kg.
Under panseret sitter en twin-turbo 3,0-liters rekkesekser som ifølge ryktene vil få nærmere 600 hestekrefter. Det antydes null til hundre på 3,5 og toppfart på 320. Bilen leveres med 6-trinns manuell girkasse i stedet for den 8-trinns automaten M4 CSL er utstyrt med.
Dersom tennene dine løper i vann, så antydes det en prislapp på 750.000 euro pluss avgifter, og selv om du har pengene i hånden er det nok allerede for sent – de 50 eksemplarene som skal bygges har nok allerede funnet sine eiere.