-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
"Første Buick-truck siden 1923". Truck?
Vi har et litt annet forhold til uttrykket Truck, enn det amerikanerne har. Da Buick presenterte sin første Truck siden 1923 på bilutstillingen i Chicago torsdag, var det ikke akkurat noen lastebil vi så.

Slik markedet er i USA i dag er det ganske nødvendig å kunne levere noe slikt. Buick har opplevd at snittalderen på eierne har vandret i været, nå er den på 67 år. Det skyldes ikke minst at 25% av Buick-eierne har meldt overgang til SUV-biler, og dermed andre merker. Vi kan vel regne med at det er den yngre delen av Buick-befolkningen som har gjort slikt.
Fra tidlig neste år skal den være på markedet. Buick regner med å selge ca. 90.000 av den i året, og siden de har tegnet stor kontrakt med Tiger Woods, som skal være reklamefront for det ærverdige merket, kan vi vel regne med at denne blir profilert som golf-bilen fremfor noen.
Interiøret har tre seterader, der den bakerste foldes helt flat, og midtraden nesten helt flat – det er med andre ord plass til mer enn noen golfkøller der dersom man bare er to. Firehjulsdrift er en selvfølge i denne klassen. Den vil bli bygget ved den samme Ramos Arizpe-fabrikken hvor den nye Pontiac Aztek også skal bygges.
Av Jon Winding-Sørensen