-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Flere detaljer om BYD Tang
BYD har nå offentliggjort flere detaljer om sin kommende el-SUV som er en av mange elbil-nykommere i 2021.
Den kinesiske bilen som importeres av RSA (Suzuki, Isuzu, Maxus) kommer på det norske markedet i juni 2021 og blir en direkte utfordrer til Tesla Model Y, Ford Mustang Mach-E, Volkswagen ID.4 og Skoda Enyaq for bare å nevne en håndfull konkurrenter som venter i lanseringskø.
Da vi første gang omtalte BYD-satsingen i juni var det fortsatt en del uklare detaljer med hensyn til Tang, men nå faller etter hvert brikkene på plass.
Bilen får firehjulsdrift, en samlet effekt på 509 hk og maks dreiemoment på 660 Newtonmeter. Null til hundre er oppgitt til 4,6 sekunder og toppfarten til 180 km/t.
Batteripakken av typen blade har en kapasitet på 86,4 kWt som skal holde til en rekkevidde på 505 kilometer etter den utgåtte NEDC-standarden. WLTP-rekkevidden er fortsatt ikke oppgitt.
Maks ladehastighet på 110 kW skal sørge for å lade batteriene fra 10 til 80 prosent på en halv times tid med egnet hurtiglader.
Tang har også muligheter mange nordmenn etterspør – den er i stand til å trekke tilhengere på inntil 1410 kg og den har mulighet for takstativ.
BYD Tang er priset til 599.900 kroner inkludert en Executive-pakke bestående av blant annet 22-tommers felger, elektrisk justerbare seter, skinninteriør, ventilerte seter, rattvarme, 360-graders kamera og elektrisk bakluke.
De første bilene kommer til Norge sommeren 2021.