-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Starter nytt selskap:
Caterham lager tvilling
Caterham er jo kjent som noe av det magreste og ekteste som finnes. En bil som er 100 prosent sjåfør-verktøy, og ikke brukbar til mye annet.
Caterham lekte seg med elbil-oppskrift. Det var sikkert en rekke purister som fikk den obligatoriske krampegråten som såkalte elbilmotstandere legger seg til når de får dårlige nyheter, da de oppfattet dette forræderiet i fjor.
Ikke bare var prototypen som ble vist potensielt lydløs på grunn av eldriften. Den hadde også et karosseri som dekket alle fire hjulene og som overhodet ikke hadde noe med firkantet-sigar-etui-designen til den vanlige Caterhamen å gjøre.
En revolusjon, med andre ord. Ikke akkurat noe denne barka Lotus Se7en tilhengerflokken er tilhenger av.
Starter eget selskap
Nå avslører Bob Laishley, sjefen selv, at de må lage et eget selskap for å fortsette det programmet.
Det er på en podcast fra engelske Autocar han forteller at de har opprettet Caterham Evo, som et eget selskap, for å drive gjennom Project V – som elbilen heter.
Grunnen er at deres vanlige modell ikke frembringer nok fortjeneste til å kunne funde både en helt ny bil, og den nye fabrikken de har investert ganske meget i. Den nye bilen skal ikke bygges i den nye fabrikken. Der vil kapasiteten være fullt utnyttet i mange år fremover.
På jakt etter ny motorleverandør
Det neste vi kommer til å høre om Project V er at de får noen nye prototyper på veien og at planen er lansering i 2026.
Han legger til at de er på jakt etter en ny motorpartner til Se7en-modellen. Ford stanset produksjonen av 1.6-liters Sigma-motoren i 2021, og nå går det mot snarlig slutt for 2-liters Duratec’en også.
– Vi har et stort lager av den, men vi må jo bevege oss videre med en drivlinje som passer de nye behovene, sier Laishley.
Men det er åpenbart ikke noe problem. Han fortalte at de hadde en lang liste med interesserte leverandører på blokka.