-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Camaro viser muskler
Chevrolet Camaro har til stadighet vært observert i forskjellige miljøer i USA. Men nå er den også kommet til vårt kontinent.
Drøm blir virkelighet
Høsten 2006 ble det besluttet at Camaro skal gjenoppstå.
Den sagnomsuste muskelbilen er foreløpig bare vist som konsept – en lukket utgave på Detroit-utstillingen i 2006 og en cabriolet året etter. Men den dukker til stadighet opp forskjellige steder på det amerikanske kontinentet – i det siste nærmest usminket og klar.
Her er Camaro Cabriolet Concept
Denne bilen kom Carparazzi over mens den gjennomgikk tøffe tester på Nordsløyfa ved Nürburgring. De store 21-tommers felgene gir godt innsyn til bremsecaliperne som på denne bilen kommer fra Brembo – noe som kan tyde på at det blir en aktuell option.
Tradisjonell
Og gode bremser kommer godt med. Vi snakker jo amerikansk muskelbil i tradisjonell forstand, og da hører det selvsagt hjemme med en 6-liters V8 under panseret.
Men så moderne er motoren at den kutter ut deler av sylinderrekkene under uanstrengt cruising for å redusere forbruk og dertil hørende utslipp.
Vi tok et foreløpig farvel med Camaro i 2002
Om bilen får stiv bakaksel slik den har hatt i tidligere generasjoner eller en mer moderne uavhengig bakhjulsopphengning er foreløpig uvisst.
At den australske GM-armen, Holden, står for utviklingen, lover bra. De har jo tidligere gjort kunststykker som Monaro og Pontiac GTO.
Her kan du lese om Holden Monaro
At Camaro også kommer til Europa og Norge, er allerede besluttet - og her vil den bli håndtert av organisasjonen som normalt selger Chevrolet made in Korea. De regner med å selge ti slike når bilen kommer på det norske markedet en gang i 2009 eller 2010.
Europa-debuten kan etter de mest optimistiske røster skje allerede på høstens Paris-utstilling. Vi har med andre ord noe å glede oss til.