-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Camaro viser muskler
Chevrolet Camaro har til stadighet vært observert i forskjellige miljøer i USA. Men nå er den også kommet til vårt kontinent.
Drøm blir virkelighet
Høsten 2006 ble det besluttet at Camaro skal gjenoppstå.
Den sagnomsuste muskelbilen er foreløpig bare vist som konsept – en lukket utgave på Detroit-utstillingen i 2006 og en cabriolet året etter. Men den dukker til stadighet opp forskjellige steder på det amerikanske kontinentet – i det siste nærmest usminket og klar.
Her er Camaro Cabriolet Concept
Denne bilen kom Carparazzi over mens den gjennomgikk tøffe tester på Nordsløyfa ved Nürburgring. De store 21-tommers felgene gir godt innsyn til bremsecaliperne som på denne bilen kommer fra Brembo – noe som kan tyde på at det blir en aktuell option.
Tradisjonell
Og gode bremser kommer godt med. Vi snakker jo amerikansk muskelbil i tradisjonell forstand, og da hører det selvsagt hjemme med en 6-liters V8 under panseret.
Men så moderne er motoren at den kutter ut deler av sylinderrekkene under uanstrengt cruising for å redusere forbruk og dertil hørende utslipp.
Vi tok et foreløpig farvel med Camaro i 2002
Om bilen får stiv bakaksel slik den har hatt i tidligere generasjoner eller en mer moderne uavhengig bakhjulsopphengning er foreløpig uvisst.
At den australske GM-armen, Holden, står for utviklingen, lover bra. De har jo tidligere gjort kunststykker som Monaro og Pontiac GTO.
Her kan du lese om Holden Monaro
At Camaro også kommer til Europa og Norge, er allerede besluttet - og her vil den bli håndtert av organisasjonen som normalt selger Chevrolet made in Korea. De regner med å selge ti slike når bilen kommer på det norske markedet en gang i 2009 eller 2010.
Europa-debuten kan etter de mest optimistiske røster skje allerede på høstens Paris-utstilling. Vi har med andre ord noe å glede oss til.