-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Chevy skal på banen
Chevrolet har i dag kunngjort at de vil satse på WTCC. Gjennom tett racing skal de hente nye kunder på de fleste kontinenter.
Chevrolet-navnet er allerede godt etablert i Nord- og Syd-Amerika, Asia og Stillehavsområdet samt Syd-Afrika og blir neste år å finne også i Euopa. Modellen som skal benyttes i mesterskapet er en Lacetti sedan, kjent hos oss som Daewoo Nubira, som blir preppet og gjort racingklar av det britiske selskapet RML. Mannen bak selskapet, Ray Mallock, var tidligere ansvarlig for Nissans racingsatsning og er svært erfaren.
Da vi så oss om etter en passende plattform for å vise at Chevrolet er et verdensmerke, så vi raskt mulighetene som lå i FIAs WTCC, sier Eric Nève, ansvarlig for Chevrolets Touring Car program. Serien setter oss i stand til å konkurrere mot merkene vi sloss mot på markedsplassen samtidig som det gir de riktige kommersielle og PR-messige fordelene. Satsningen viser vår tiltro til produktene og Chevrolet som merke.
Den første prototypen skal etter planen rulles ut i desember for deretter å gjennomgå grundige tester på europeiske baner. Mesterskapets første runde skal etter planen kjøres på Monza i Italia den 10. april 2005.