-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Chevy skal på banen
Chevrolet har i dag kunngjort at de vil satse på WTCC. Gjennom tett racing skal de hente nye kunder på de fleste kontinenter.
Chevrolet-navnet er allerede godt etablert i Nord- og Syd-Amerika, Asia og Stillehavsområdet samt Syd-Afrika og blir neste år å finne også i Euopa. Modellen som skal benyttes i mesterskapet er en Lacetti sedan, kjent hos oss som Daewoo Nubira, som blir preppet og gjort racingklar av det britiske selskapet RML. Mannen bak selskapet, Ray Mallock, var tidligere ansvarlig for Nissans racingsatsning og er svært erfaren.
Da vi så oss om etter en passende plattform for å vise at Chevrolet er et verdensmerke, så vi raskt mulighetene som lå i FIAs WTCC, sier Eric Nève, ansvarlig for Chevrolets Touring Car program. Serien setter oss i stand til å konkurrere mot merkene vi sloss mot på markedsplassen samtidig som det gir de riktige kommersielle og PR-messige fordelene. Satsningen viser vår tiltro til produktene og Chevrolet som merke.
Den første prototypen skal etter planen rulles ut i desember for deretter å gjennomgå grundige tester på europeiske baner. Mesterskapets første runde skal etter planen kjøres på Monza i Italia den 10. april 2005.