-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Chevy skal på banen
Chevrolet har i dag kunngjort at de vil satse på WTCC. Gjennom tett racing skal de hente nye kunder på de fleste kontinenter.
Chevrolet-navnet er allerede godt etablert i Nord- og Syd-Amerika, Asia og Stillehavsområdet samt Syd-Afrika og blir neste år å finne også i Euopa. Modellen som skal benyttes i mesterskapet er en Lacetti sedan, kjent hos oss som Daewoo Nubira, som blir preppet og gjort racingklar av det britiske selskapet RML. Mannen bak selskapet, Ray Mallock, var tidligere ansvarlig for Nissans racingsatsning og er svært erfaren.
Da vi så oss om etter en passende plattform for å vise at Chevrolet er et verdensmerke, så vi raskt mulighetene som lå i FIAs WTCC, sier Eric Nève, ansvarlig for Chevrolets Touring Car program. Serien setter oss i stand til å konkurrere mot merkene vi sloss mot på markedsplassen samtidig som det gir de riktige kommersielle og PR-messige fordelene. Satsningen viser vår tiltro til produktene og Chevrolet som merke.
Den første prototypen skal etter planen rulles ut i desember for deretter å gjennomgå grundige tester på europeiske baner. Mesterskapets første runde skal etter planen kjøres på Monza i Italia den 10. april 2005.