-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Chevrolet går premium
GMs Chevrolet-stand på Seoul-utstillingen var full av racerbiler. Og en nye overklasse-sedan.
GM Daewoo Auto & Technology, også kjent som Chevrolet, fylte 2.500 kvadratmeter på bilutstillingen i Seoul – og det er mye det. WTCC raceren var der, Kalos og Gentra var der i racing-utgaver, og det var også en åpen to-seter der, G2X het den (bedre kjent som Opel GT hos oss), og bekreftet nok en gang at akkurat dette er noe GM begynner å få grep om for tiden.
Men selv den forsvant i støyen fra L4X. En 3 meters akselavstand, klasserekord i Korea, luksus-sedan, bygget på den samme arkitekturen som Park Lane i Kina. Og med den samme V6-motoren på 3,6 liter og med 258 hester ut til fem-trinns automaten.
Den er nok litt mer elegant enn de rene koreanske deltakerne i denne klassen, og hjulene er åpenbart lenger ut mot hvert hjørne enn hva de andre koreanerne har praktisert til nå.
Da den ble vist på utstillingen het det at dette var en Show-modell. Markedet for slike biler er imidlertid såpass stort i Korea at det er meget sannsynlig at GMs bokholdere klarer å gjøre en fornuftig forretningsplan for denne modellen.
Men det er kanskje ikke akkurat en slik modell den norske Chevrolet-importøren ønsker seg mest?