-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Chevrolet går premium
GMs Chevrolet-stand på Seoul-utstillingen var full av racerbiler. Og en nye overklasse-sedan.
GM Daewoo Auto & Technology, også kjent som Chevrolet, fylte 2.500 kvadratmeter på bilutstillingen i Seoul – og det er mye det. WTCC raceren var der, Kalos og Gentra var der i racing-utgaver, og det var også en åpen to-seter der, G2X het den (bedre kjent som Opel GT hos oss), og bekreftet nok en gang at akkurat dette er noe GM begynner å få grep om for tiden.
Men selv den forsvant i støyen fra L4X. En 3 meters akselavstand, klasserekord i Korea, luksus-sedan, bygget på den samme arkitekturen som Park Lane i Kina. Og med den samme V6-motoren på 3,6 liter og med 258 hester ut til fem-trinns automaten.
Den er nok litt mer elegant enn de rene koreanske deltakerne i denne klassen, og hjulene er åpenbart lenger ut mot hvert hjørne enn hva de andre koreanerne har praktisert til nå.
Da den ble vist på utstillingen het det at dette var en Show-modell. Markedet for slike biler er imidlertid såpass stort i Korea at det er meget sannsynlig at GMs bokholdere klarer å gjøre en fornuftig forretningsplan for denne modellen.
Men det er kanskje ikke akkurat en slik modell den norske Chevrolet-importøren ønsker seg mest?