-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Chevrolets 2006-sensasjon
Omtrent akkurat nå slipper Chevrolet, den koreanske delen av GM som nå av en eller annen grunn kalles for Chevrolet Europe, bildet av neste års store nyhet: Captiva.


Captiva blir navnet
På bilutstillingen i fjor sto det en nydelig SUV på en stand som ikke helt visste om den het Daewoo eller Chevrolet. Det var midt i navnebyttetiden og det var liksom ikke noen tvil om at konseptbilen som sto der og het SEX, (inntil du oppdaget at den faktisk het S3X) kom til å bli en Chevrolet.
Nå har den ikke bare fått sitt riktige navn, den har også fått sin helt riktige fasong, og selv om vi foreløpig bare får lov til å vise den rett forfra, kan jeg forsikre om at dette er et av de mer moderne innslagene i klassen.
Captiva
Den skal altså hete Captiva, Chevrolet forteller oss at den skal måle 4639 x 1849 x 1726 hvilket betyr at vi slett ikke snakker noen småbil her, og det blir både dieselmotorer og firehjulsdrift.
Debuten skal skje i Geneve, derfor tror jeg nok ganske sikkert vi kan love flere bilder og tekniske detaljer allerede rett over nyttår, men til Norge kommer den nok ikke før i siste kvartal neste år. Derfor er importøren kledelig, men realistisk, beskjeden når han antyder at det nok ikke blir flere enn ca 100 av dem i 2006. Året etter derimot
Nå er det verd å ta med seg at bortsett fra skallet, er nok dette stort sett samme bilen som Opels kommende Antara og USA-utgaven som skal hete Saturn et-eller-annet. Alle disse utgavene, og sikkert noen flere med tiden, skal nemlig produseres i Korea.
Gamle Daewoo er i ferd med å få en rolle som de opprinnelige gründerne kanskje hadde håpet på, men var fullstendig ute av stand til å gjennomføre.