-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Måler krefter med de tøffeste
Honda har med seg en nesten umaskert Civic Type-R på Nordsløyfa for å teste den mot tøffe utfordrere.
Det er fortsatt nærmere et år til den sportslige Civic-modellen kommer på markedet, så det er egentlig overraskende at de tar med seg en nærmest umaskert bil på Nürburgring.
Der ble den observert sammen med fremtidige konkurrenter som Mercedes A 45 AMG, Renault Megane RS og VW Golf R – velkjente muskelbiler.
Nå har jo Honda selv allerede gitt klare indikasjoner på hvordan toppmodellen vil se ut gjennom konseptbilen de viste på Genève-utstillingen tidligere i vår, og det blir neppe store avvik når produksjonsmodellen lanseres neste vår.
Bodykit
Vi ser at testbilen har aerodynamiske detaljer av det mer ekstreme slaget – spesielle støtfangere, sideskjørt, skjermbuer og en markant bakving. Den har også en spesiell diffuser nederst i bakfangeren, samt to doble eksosrør og spesielle felger.
Under panseret sitter en 2-liters turbomotor som ifølge Honda «utvikler minst 280 hester». De har vært tilbakeholdende med konkrete tall, men spekulanter mener den kan få så mye som 320 hk.
I så fall er jeg redd den får så mye avgifter at den blir et ekstremt sjeldent syn på norske veier.