-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Måler krefter med de tøffeste
Honda har med seg en nesten umaskert Civic Type-R på Nordsløyfa for å teste den mot tøffe utfordrere.
Det er fortsatt nærmere et år til den sportslige Civic-modellen kommer på markedet, så det er egentlig overraskende at de tar med seg en nærmest umaskert bil på Nürburgring.
Der ble den observert sammen med fremtidige konkurrenter som Mercedes A 45 AMG, Renault Megane RS og VW Golf R – velkjente muskelbiler.
Nå har jo Honda selv allerede gitt klare indikasjoner på hvordan toppmodellen vil se ut gjennom konseptbilen de viste på Genève-utstillingen tidligere i vår, og det blir neppe store avvik når produksjonsmodellen lanseres neste vår.
Bodykit
Vi ser at testbilen har aerodynamiske detaljer av det mer ekstreme slaget – spesielle støtfangere, sideskjørt, skjermbuer og en markant bakving. Den har også en spesiell diffuser nederst i bakfangeren, samt to doble eksosrør og spesielle felger.
Under panseret sitter en 2-liters turbomotor som ifølge Honda «utvikler minst 280 hester». De har vært tilbakeholdende med konkrete tall, men spekulanter mener den kan få så mye som 320 hk.
I så fall er jeg redd den får så mye avgifter at den blir et ekstremt sjeldent syn på norske veier.