-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Bensinsparer fra Renault
Renault er også blant dem som gjerne vil farge seg grønn. Med en viss rett. Nå kommer en turbo-bensinmotor som skal gjør grønnfargen enda tydeligere.

Renault kan rose seg av å ha en god kompetanse på, og vise til gode resultater med, deres dieselturbo-motorer. Nå bruker de noe av det de har lært der på sine nye bensinmotorer. Den første av disse er en 1,2-liter, og nå skal den endelig selges i Norge også.
Dreiemoment som en 1,6-liters motor, hestekrefter som en 1,4-liter og forbruk og utslipp som det den er: en mager 1,2-liter, sier den norske importøren. Virkeligheten er 100 hester med et utslipp som ligger på 139 g/km.
Sammenliknet med den gamle 1,4-literen går avgiftene ned. Lavere utslipp, marginalt høyere ytelse, men litt lavere vekt gir et positivt avgiftsregnskap.
I første runde blir denne motoren levert i en spesiell Clio-modell, med det fagre navnet Rip Curl, som i min bok er et merkenavn for surfe-utstyr. At modellnavnet også staves Rio Curl her og der, tror jeg er feil – for det har, så vidt jeg er blitt fortalt, med et spesielt bikinisnitt hos frisøren å gjøre.
Modellen skal være fylt opp med utstyr som er tilpasset en sporty livsstil Rip Curl med andre ord. Eller kan det allikevel være Rio...?