-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Spesial på Spesialen
For to år siden lanserte Renault en spesialutgave av Clio i begrenset opplag. Det var tydeligvis en suksess, for nå kommer en spesial på spesialen.
Renault Clio R.S. 220 EDC het den spesielle modellen som ble avduket på Genève-utstillingen for to år siden.
Sammenlignet med en «vanlig» Clio R.S. EDC var argumentet 20 ekstra hester, 40 Newtonmeter høyere dreiemoment, et mer sportslig oppsatt chassis og en del spesialutstyr.
Med 220 hestekrefter og 280 Newtonmeter fra en 1,8-liters turbomotor lover Renault en akstid på 6,6 sekunder og en toppfart på 235 km/t.
Fra stillestående kommer du med gassen i bånn 400 meter på 14,5 sekunder, og du har passert den første kilometeren etter 26,4 sekunder.
Det begrensede opplaget, de sier ikke hvor mange, er nok utsolgt for lengst, for nå kommer nok en spesialutgave med tilsvarende tekniske data, men i en ny fargekombinasjon.
Den heter rett og slett Clio R.S. 18, oppkalt etter årets F1-bil, og er inspirert av Renaults klassiske Formel 1-farger, gult og sort.
Heldigvis omvendt proporsjonert i forhold til F1-bilene, her er det sort som dominerer mens gule innslag frisker opp det hele.
Bilen kommer på markedet i løpet av første halvår, sier Renault. Kanskje jeg er heldig og får se den når jeg skal på bane og kjøre Megane R.S. om noen uker?