-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Genève 2024
MG med nyheter og bekreftelser
I Norge har MG hatt en eventyrlig utvikling siden lanseringen av deres første elbil. I Genève viser det kinesiske merket at det er mye mer i vente.
Selv om det er elbilene som står for MG-volumet hos oss, så er deres mest populære modell i Storbritannia MG3, en kompakt kombikupe med bensinmotor. I Genève ble en ny generasjon vist frem med hybrid drivlinje, men ikke regn med at den kommer til våre breddegrader.
Det som derimot kommer hit, er Cyberster – den åpne sportsbilen som vi ifølge lanseringskalenderen får se på norske veier i løpet av høsten etter at vi ved flere anledninger har møtt den som konsept.
Nå får vi også bekreftet det som så langt har vært spekulasjoner: Bilen kommer i to versjoner med enten to- eller firehjulsdrift. Toppmodellen med to motorer har en samlet effekt på 544 hk og maks dreiemoment på 725 Nm. Det skal gi null til hundre på 3,2 sekunder.
Alternativet med én motor og bakhjulsdrift er heller ingen sinke – den skal skryte av 340 hk, 475 Nm og 0-100 km/t på 5,2.
Ikke bare rød
Så langt har vi sett konseptene i en lekker knallrød utførelse, men nå forteller MG at den i tillegg skal tilbys i New English White og to metallic-utførelser, Camden Grey og Cosmic Silver. Siden skal det også komme en Inca Yellow som premium-option. Stofftaket kan leveres i sort eller rødt.
(saken fortsetter)
Sist, men ikke minst, så fikk vi se første modell fra det nye luksusmerket som kommer til Europa i 2025 – IM L6 – uten å få vite noe særlig mer enn vi fortalte i vår forhåndsomtale. Jo forresten, 0-100 km/t på under tre blank. Rekkevidde på 600 og 800 kilometer har vi allerede antydet.
Det kan virke som importør og forhandlere av MG har mye å glede seg til fremover.