-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Genève 2024
MG med nyheter og bekreftelser
I Norge har MG hatt en eventyrlig utvikling siden lanseringen av deres første elbil. I Genève viser det kinesiske merket at det er mye mer i vente.
Selv om det er elbilene som står for MG-volumet hos oss, så er deres mest populære modell i Storbritannia MG3, en kompakt kombikupe med bensinmotor. I Genève ble en ny generasjon vist frem med hybrid drivlinje, men ikke regn med at den kommer til våre breddegrader.
Det som derimot kommer hit, er Cyberster – den åpne sportsbilen som vi ifølge lanseringskalenderen får se på norske veier i løpet av høsten etter at vi ved flere anledninger har møtt den som konsept.
Nå får vi også bekreftet det som så langt har vært spekulasjoner: Bilen kommer i to versjoner med enten to- eller firehjulsdrift. Toppmodellen med to motorer har en samlet effekt på 544 hk og maks dreiemoment på 725 Nm. Det skal gi null til hundre på 3,2 sekunder.
Alternativet med én motor og bakhjulsdrift er heller ingen sinke – den skal skryte av 340 hk, 475 Nm og 0-100 km/t på 5,2.
Ikke bare rød
Så langt har vi sett konseptene i en lekker knallrød utførelse, men nå forteller MG at den i tillegg skal tilbys i New English White og to metallic-utførelser, Camden Grey og Cosmic Silver. Siden skal det også komme en Inca Yellow som premium-option. Stofftaket kan leveres i sort eller rødt.
(saken fortsetter)
Sist, men ikke minst, så fikk vi se første modell fra det nye luksusmerket som kommer til Europa i 2025 – IM L6 – uten å få vite noe særlig mer enn vi fortalte i vår forhåndsomtale. Jo forresten, 0-100 km/t på under tre blank. Rekkevidde på 600 og 800 kilometer har vi allerede antydet.
Det kan virke som importør og forhandlere av MG har mye å glede seg til fremover.