-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Raskere enn raskeste 911
Til Detroit-messen neste måned har Porsche med seg sitt siste tilskudd på 911-stammen: GT2. Og de Porsche-frelste kommer nok til å stå i kø for å skaffe seg dette trofeet. En skikkelig versting!
Det er Porches aktiviteter på racerbaner jorda rundt som har fått dem til å sette GT2 i produksjon. Og på den fronten trenger de ekstra krefter for å sloss mot blant annet Viper som har vært svært dominerende i GT2-klassen de siste par årene.
Visuelt skiller GT2 seg ut med 20mm lavere bakkeklaring enn sine søsken, sin enorme, permanente hekkspoiler og de store luftinntakene i fronten. Bak feite 18-tommers felger finner du solide bremsecalipere og –skiver, selvsagt keramiske for å gi maksimal bremsekraft uten fare for fading fra de høye hastighetene bilen oppnår.
Hittil i år er 21 nye Porscher registrert på norske skilter, de fleste av 911-varianter. Vi vil sikkert få se et par 911GT2 her på berget i løpet av et par år, selv om den får en pris på rundt to millioner med norske avgifter. En fornuftig bil for Norge med høyeste fartsgrense 90 km/t på motorvei!?
LES OGSÅ: Porsches nye våpen i toppstriden om Carrera GT
Av Terje Ringen - bilnorge.no