-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Raskere enn raskeste 911
Til Detroit-messen neste måned har Porsche med seg sitt siste tilskudd på 911-stammen: GT2. Og de Porsche-frelste kommer nok til å stå i kø for å skaffe seg dette trofeet. En skikkelig versting!

Det er Porches aktiviteter på racerbaner jorda rundt som har fått dem til å sette GT2 i produksjon. Og på den fronten trenger de ekstra krefter for å sloss mot blant annet Viper som har vært svært dominerende i GT2-klassen de siste par årene.
Visuelt skiller GT2 seg ut med 20mm lavere bakkeklaring enn sine søsken, sin enorme, permanente hekkspoiler og de store luftinntakene i fronten. Bak feite 18-tommers felger finner du solide bremsecalipere og –skiver, selvsagt keramiske for å gi maksimal bremsekraft uten fare for fading fra de høye hastighetene bilen oppnår.
Hittil i år er 21 nye Porscher registrert på norske skilter, de fleste av 911-varianter. Vi vil sikkert få se et par 911GT2 her på berget i løpet av et par år, selv om den får en pris på rundt to millioner med norske avgifter. En fornuftig bil for Norge med høyeste fartsgrense 90 km/t på motorvei!?
LES OGSÅ: Porsches nye våpen i toppstriden om Carrera GT
Av Terje Ringen - bilnorge.no