-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Raskere enn raskeste 911
Til Detroit-messen neste måned har Porsche med seg sitt siste tilskudd på 911-stammen: GT2. Og de Porsche-frelste kommer nok til å stå i kø for å skaffe seg dette trofeet. En skikkelig versting!
![Raskere enn raskeste 911](https://image.bilnorge.no/1537319.webp?imageId=1537319&width=960&height=576&format=jpg)
Det er Porches aktiviteter på racerbaner jorda rundt som har fått dem til å sette GT2 i produksjon. Og på den fronten trenger de ekstra krefter for å sloss mot blant annet Viper som har vært svært dominerende i GT2-klassen de siste par årene.
Visuelt skiller GT2 seg ut med 20mm lavere bakkeklaring enn sine søsken, sin enorme, permanente hekkspoiler og de store luftinntakene i fronten. Bak feite 18-tommers felger finner du solide bremsecalipere og –skiver, selvsagt keramiske for å gi maksimal bremsekraft uten fare for fading fra de høye hastighetene bilen oppnår.
Hittil i år er 21 nye Porscher registrert på norske skilter, de fleste av 911-varianter. Vi vil sikkert få se et par 911GT2 her på berget i løpet av et par år, selv om den får en pris på rundt to millioner med norske avgifter. En fornuftig bil for Norge med høyeste fartsgrense 90 km/t på motorvei!?
LES OGSÅ: Porsches nye våpen i toppstriden om Carrera GT
Av Terje Ringen - bilnorge.no