-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Raskere enn raskeste 911
Til Detroit-messen neste måned har Porsche med seg sitt siste tilskudd på 911-stammen: GT2. Og de Porsche-frelste kommer nok til å stå i kø for å skaffe seg dette trofeet. En skikkelig versting!

Det er Porches aktiviteter på racerbaner jorda rundt som har fått dem til å sette GT2 i produksjon. Og på den fronten trenger de ekstra krefter for å sloss mot blant annet Viper som har vært svært dominerende i GT2-klassen de siste par årene.
Visuelt skiller GT2 seg ut med 20mm lavere bakkeklaring enn sine søsken, sin enorme, permanente hekkspoiler og de store luftinntakene i fronten. Bak feite 18-tommers felger finner du solide bremsecalipere og –skiver, selvsagt keramiske for å gi maksimal bremsekraft uten fare for fading fra de høye hastighetene bilen oppnår.
Hittil i år er 21 nye Porscher registrert på norske skilter, de fleste av 911-varianter. Vi vil sikkert få se et par 911GT2 her på berget i løpet av et par år, selv om den får en pris på rundt to millioner med norske avgifter. En fornuftig bil for Norge med høyeste fartsgrense 90 km/t på motorvei!?
LES OGSÅ: Porsches nye våpen i toppstriden om Carrera GT
Av Terje Ringen - bilnorge.no