-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nesten avkledd Mercedes
Mercedes er litt mer uvørne med maskeringen nå som lanseringen av neste generasjon E-Klasse nærmer seg.
Bilen skal vises våren 2016, så det betyr trolig verdenslansering i Detroit i januar mens europeiske kunder får se den første gang på Genève-utstillingen i mars. Det er sannsynlig at sedanen dukker opp først og at stasjonsvognen følger noen måneder senere.
På samme måte som C-Klasse har mye til felles med S-Klasse når det kommer til design og teknologi, vil det samme gjelde for E-Klasse som til også deler plattform med sin lillebror.
Se ny E-Klasse på innsiden her
Større og lettere
Med dagens fleksible og lette plattformer betyr det at den kan vokse uten å bli tyngre.
Man forventer en litt strukket akselavstand som gir et mer fleksibelt og rommelig interiør – intet handikap for en bil som er meget populær som taxi i store deler av Europa.
E-Klasse vil som i dag bli levert i fire karosseriformer, som sedan, stasjonsvogn, coupé og cabriolet. Men det stopper ikke der – den er også grunnlag for CLS-modellene, både firedørs coupé og Shooting Brake-versjonen.
Mindre og mer effektive
De fleste motorene blir firesylindrede og toppmodellen får en fireliters V8, men det ryktes også at Mercedes kan komme tilbake med rekkeseksere.
Hva som er helt sikkert er at det vil komme minst én hybrid drivlinje i neste E-Klasse – muligens i kombinasjon med en tresylindret motor. BMW har jo allerede en slik kombinasjon i både sportsbilen i8 og i nye 225xe Active Tourer.