-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Konsept-debut i Kina
Kia antyder kompakt-SUV
Kia har ambisiøse planer og lover å ha hele 14 elbiler i porteføljen i løpet av 2027. Det innebærer lanseringer av minst to nye modeller i året, fra og med inneværende år.
Det er bare noen uker siden vi ble presentert for EV9, en stor familie-SUV med inntil tre seterader. Konseptet Kia nå viser heter EV5, og det betyr at den skal posisjoneres under EV6 og kan bli en elektrisk erstatning for Sportage.
Kia har ikke røpet noe som helst av tekniske detaljer, men den skal bygges på deres dedikerte elbilplattform, E-GMP, og dermed kan du være trygg på muligheten for lang rekkevidde og lynkjapp hurtiglading.
Designeren har utnyttet mulighetene som ligger i det flate gulvet til å presentere et fleksibelt interiør med svingbare stoler i begge seterader.
Innendørs finner vi også en bred skjerm som strekker seg over en stor del av dashbordet, tilsvarende den i nye EV9, mens innredningen for øvrig preges av minimalisme. Eksteriøret har mye til felles med storebror, EV9.
Vi får ellers høre om miljøvennlige materialer i interiøret. Listen inkluderer plantebaserte materialer utvunnet fra tang, og resirkulerte plastflasker er benyttet i taktrekk, dører og seter.
Produksjonsversjonen av EV5 skal presenteres i Kina senere i år. Etter hvert skal vi få mer informasjon om hva som vil gjelde i andre verdensdeler, men denne ser jo ut til å passe rett inn i den mest populære nisjen for mellomstore SUV-er i vårt marked.