-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
ATL: Vegdirektoratet med farlig råd!
Etter mange år med kampanjer, informasjon og opplæring om at minst 3 sekunders avstand mellom biler i kø er fornuftig og reduserer ulykkesrisikoen, synes Vegdirektoratet nå å mene at 2 sekunder er nok – i alle fall ved køkjøring.

Dessuten har målinger vist at trafikantene allerede kjører med ca 2 sek. avstand under køforhold, skal de da også gis et signal om å kjøre enda nærmere for bare å stange inn i en ny kø lenger framme?
Den beste og fornuftigste huskeregel når det gjelder avstand til forankjørende er 3-sekundersregelen. Når bilen foran passerer et merke, begynner en å telle – ett tusen og en, ett tusen og to, ett tusen og tre. Kommer en selv til merket før en er ferdig med tellingen, må avstanden økes.
Til slutt enda en god grunn til å holde god avstand til forankjørende. En kan kjøre i sin egen rytme og ikke i den forankjørendes – det gir trivsel, og en unngår irritasjon. Så neste gang du ligger i kø og synes avstanden mellom de to foran blir for stor, tenk at de kjører riktig. Kjør ikke forbi for å tette luken. Du oppnår ikke noe selv, bare irriterer andre og ødelegger flyten i trafikken.