-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Døgnåpent bilverksted
Mekonomen tester nå ut verksted som holder døgnåpent i Stockholm. Konseptet skal etter planen også lanseres i de største byene i Norge.

24-timers verkstedet er Mekonomens nye konsept. I et anlegg på 4.000 kvm har de etablert Mekonomen Bilverksted Plus, hvor det nå jobbes tre skift - fem dager i uka.
De samme lokalene inneholder både en stor forretning for bilrekvisita, marine reservedeler og båtutstyr.
- Vi må ha åpningstider ut fra kundenes behov, sier visekonsernsjef Marcus Larsson i Mekonomen.
- Mekonomen planlegger å lansere dette konseptet også i de største norske byene, sier han til bladet MotorBransjen.
I følge Larsson har det ikke vært noe problem å finne ansatte som vil jobbe i en tre-skifts ordning.
Mange kunder velger å levere inn bilen på verkstedet om kvelden, for å hente den ferdig reparert morgenen etter.
Kunden i fokus
I alt arbeidet Mekonomen utfører, er det kunden som står i fokus. Derfor er det hengt opp store skilt inne på verkstedet, om den respekten man skal ha for kunden.
- Det er kunden vi lever av. Derfor tar vi ham eller henne på alvor, og vet at det er dem vi er til for, sier Larsson.
- Hvem er det som velger å få bilen reparert om natten?
- Det er faktisk alle typer kunder. Men en stor gruppe er de som bruker bilen i næring og som er avhengig av den hver dag. Det kan være bilen til bakeren, taxieieren, rørleggeren eller en annen som har bilen som sin arbeidsplass.
- For dem, og mange andre, er det praktisk å levere bilen på service etter jobben og hente den om morgenen, sier Marcus Larsson.
er et svensk, børsnotert selskap. Største aksjonær er investorfirmaet Axel Johnsen AB (29 prosent). De ti største aksjonærene eier over 50 prosent av selskapet. Omsatte i 2010 for 3,5 milliarder SEK, med et resultat før skatt på 485 millioner SEK.