-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hyundai tilbyr utvidet garanti
Hyundai følger søsterfirma Kia ved å tilby utvidet garantitid for å bidra til dugnaden i en tid som er utfordrende for mange.

Situasjonen verden befinner seg i som følge av COVID-19 skaper enorme ringvirkninger og er utfordrende for veldig mange mennesker. For å bidra til dugnaden og å hjelpe selskapets kunder, har Hyundai besluttet å lansere garantiprogrammet ‘Hyundai C A R E’ i hele verden.
Les også: Kia lanserer korona-garanti
http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=53309
Programmet sikrer at alle som eier en Hyundai med fabrikkgaranti som utløper i perioden 1. mars 2020 til 30. april 2020 får sin fabrikkgaranti utvidet til 31. mai 2020, altså med inntil tre måneder.
Alle som har garanti med utløp i mai får også full garantidekning til og med 31. mai 2020.
– For Hyundai står selskapets kunder og ansatte i første rekke, og vi ønsker med dette bidraget å sørge for at kundene er trygge på at Hyundai gjør tiltak for å lette en vanskelig situasjon, skriver Produkt- og PR-sjef Øyvind Lillestrøm Knudsen i en pressemelding.
– Hyundai jobber hele tiden med å sørge for bedre opplevelser og fremskritt for mennesker gjennom arbeidet vi gjør. Dette tiltaket er en fin bekreftelse på at dugnadsånd ikke bare er noe vi har i Norge, men at vi ønsker å bidra globalt. For Hyundai er det viktig å være tilstede for våre kunder, sier Knudsen.