Slik kontakter du Fjellinjen

Fjellinjen yter ikke lenger kundeservice, verken via telefon, e-post eller nettside-registrering. Men fortvil ikke - vi har funnet en "bakvei" for å oppnå kontakt.

Publisert Sist oppdatert


Fjellinjen har avviklet kundeservice

Ringer du Fjellinjen, og det ikke er noen kundebehandlere ledig, blir du bedt om å ringe tilbake senere. Telefonkøen er avviklet. Hvis du ikke er så heldig å ringe akkurat når en av de kanskje bare to kundebehandlerne er ledig, kommer du rett og slett ikke gjennom, skriver hegnar.no.

Forsøker du å registrere deg på nettsiden må du tilsynelatende være blant de heldige om datasystemet stemmer overens med auto-passavtalen du sitter med. Hvis ikke får du sikkert, som oss, beskjed om at registreringsnummeret ikke stemmer overens med avtalenummeret, skriver hegnar.no videre.


Null respons

BilNorge.no og flere av våre lesere har opplevd samme problem. Uansett om det er på telefon, epost eller nettregistrering så er resultat null respons.

Kundeservicen er så å si avviklet på samme tid som den store omleggingen til fjernstyrte bommer, markant høyere bompriser og avvikling av årsabonnement.

Slik får du kontakt

Etter flere dagers arbeid med å komme i kontakt med Fjellinjen fikk en av BilNorge.nos lesere svar fra Fjellinjen. Dette skjedde etter at han selv var inne på nettsiden og endret sitt klippekort fra å stå oppført på hans firma til han privat.

Svaret kom fra Monica hos Fjellinjen som meddelte at dette ikke gikk og at abonnementet først måtte sies opp.

Endelig var personlig kontakt med Fjellinjen opprettet og resten av kundeservicen ble utført på en glimrende måte.

Monica kan nås på:

monicar@fjellinjen.no

BilNorge.no håper Fjellinjen i det minste tar godt vare på Monica som muligens får en ekstra hektisk hverdag fremover…

Powered by Labrador CMS