-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kjeften går
Det er en måned siden vi fortalte om Sportsback-modellen som Mitsubishi skal vise for første gang i Frankfurt. Da visste vi ikke at den skulle sette ny rekord i gap.
I går trodde vi at Citroën var i ferd med å sette ny rekord. Nå som Mitsubishi har gitt oss litt mer inntrykk av sin nye konseptbil enn det de gjorde forrige gang (som du kan se her) kan vi slå fast at gapet til Citroën er beskjedent.
Som kjent kommer det nye bestemmelser om beskyttelse av fotgjengere fra 1. januar neste år. Dersom disse nye frontene illustrerer hvilken vei utviklingen er i ferd med å ta, så ser det ut til at noen har funnet en måte å måke en uheldig fotgjenger inn i gapet – hvoretter han forhåpentlig blir lagt i stabilt sideleie et sted der inne og får intravenøst på flekken.
Eller for å si det på en annen måte. Uten å ha sett data synes jeg kanskje disse nye frontene ser forholdsvis aggressive ut.
Mitsubishi mener forresten alvor med dette forslaget. Det danner grunnlaget for en ny serie biler i C-segmentet og denne konseptbilen vil gi oss noen ideer om det nye designspråket derfra.