-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kjeften går
Det er en måned siden vi fortalte om Sportsback-modellen som Mitsubishi skal vise for første gang i Frankfurt. Da visste vi ikke at den skulle sette ny rekord i gap.
I går trodde vi at Citroën var i ferd med å sette ny rekord. Nå som Mitsubishi har gitt oss litt mer inntrykk av sin nye konseptbil enn det de gjorde forrige gang (som du kan se her) kan vi slå fast at gapet til Citroën er beskjedent.
Som kjent kommer det nye bestemmelser om beskyttelse av fotgjengere fra 1. januar neste år. Dersom disse nye frontene illustrerer hvilken vei utviklingen er i ferd med å ta, så ser det ut til at noen har funnet en måte å måke en uheldig fotgjenger inn i gapet – hvoretter han forhåpentlig blir lagt i stabilt sideleie et sted der inne og får intravenøst på flekken.
Eller for å si det på en annen måte. Uten å ha sett data synes jeg kanskje disse nye frontene ser forholdsvis aggressive ut.
Mitsubishi mener forresten alvor med dette forslaget. Det danner grunnlaget for en ny serie biler i C-segmentet og denne konseptbilen vil gi oss noen ideer om det nye designspråket derfra.