-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Sprekt og kompakt fra Hyundai
Hyundai henvender seg til en bred målgruppe med sine Genève-nyheter.
Det er flere enn oss som har etterlyst en sprekere motor i morsomme Veloster, og nå kommer turboutgaven endelig til Europa også, etter USA-lanseringen i Detroit.
LES: Veloster får som fortjent
I Genève står Veloster klar med endelige spesifikasjoner.
1,6-liters turbomotoren med direkteinnsprøytning yter her 186 hestekrefter og får et maks dreiemoment på 270 Newtonmeter. Det skal sette Veloster i stand til å sprinte til 100 i løpet av ca. 8,5 sekunder.
Hjulopphenget er sportslig og tilpasset europeisk smak, og turboversjonen har en rekke diskrete detaljer, som spesielle 18-tommers felger.
En viktig nyhet for Hyundai i Genève er i30 stasjonsvogn
PRØVEKJØRT: Vi har kjørt nye i30
Som om ikke dette var nok nyheter på en gang, lanserer også Hyundai småbilen i20 i oppdatert utgave.
Bilen har fått design i tråd med sine større søsken, såkalt Fluidic Sculpture, og nye støtfangere resulterer i at den vokser 55 mm i lengden, til 5 mm under fire meter.
I Norge skal i20 selges med bensinmotorer på 1,2 og 1,4 liter, samt en ny 3-sylindret 1,1-liters dieselmotor med 75 hk og CO2-utslipp på beskjedne 84 g/km – det er faktisk midt mellom Toyota Prius og Yaris Hybrid.