-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Sprekt og kompakt fra Hyundai
Hyundai henvender seg til en bred målgruppe med sine Genève-nyheter.
Det er flere enn oss som har etterlyst en sprekere motor i morsomme Veloster, og nå kommer turboutgaven endelig til Europa også, etter USA-lanseringen i Detroit.
LES: Veloster får som fortjent
I Genève står Veloster klar med endelige spesifikasjoner.
1,6-liters turbomotoren med direkteinnsprøytning yter her 186 hestekrefter og får et maks dreiemoment på 270 Newtonmeter. Det skal sette Veloster i stand til å sprinte til 100 i løpet av ca. 8,5 sekunder.
Hjulopphenget er sportslig og tilpasset europeisk smak, og turboversjonen har en rekke diskrete detaljer, som spesielle 18-tommers felger.
En viktig nyhet for Hyundai i Genève er i30 stasjonsvogn
PRØVEKJØRT: Vi har kjørt nye i30
Som om ikke dette var nok nyheter på en gang, lanserer også Hyundai småbilen i20 i oppdatert utgave.
Bilen har fått design i tråd med sine større søsken, såkalt Fluidic Sculpture, og nye støtfangere resulterer i at den vokser 55 mm i lengden, til 5 mm under fire meter.
I Norge skal i20 selges med bensinmotorer på 1,2 og 1,4 liter, samt en ny 3-sylindret 1,1-liters dieselmotor med 75 hk og CO2-utslipp på beskjedne 84 g/km – det er faktisk midt mellom Toyota Prius og Yaris Hybrid.