-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Seat mot 2020
Seat viser en konsept-SUV som skal gi inntrykk av hvordan bilene deres kan bli om fem år.
Den spanske VW-slektningen har ikke vært representert seriøst i Norge siden Harald A. Møller ga opp sitt forsøk for rundt 15 år siden etter å ha tapt store penger på merket.
Men Seat holder fortsatt hodet over vann etter flere vanskelige år, de siste to årene har de greid å øke salget med over ti prosent årlig.
Store markeder
Hjemmemarkedet er selvsagt viktig, men de er også godt representert i store markeder som Tyskland, Storbritannia og Italia. Du finner dem også representert i Sverige.
Nå har de festet blikket på 2020, og konseptbilen 20V20 spiller nettopp på dette – derav navnet. Den viser hvilken designretning merket har staket ut.
– 20V20 viser vår ambisjon, sa Seat-president Jürgen Stackmann da han avduket showbilen. – Den er vår ledestjerne og vårt fyrtårn for utviklingen de neste fem årene.
Satser større
Med lanseringen av siste generasjon Leon har Seat endret fokus fra primært å bygge småbiler til å lage større, mer lønnsomme modeller.
– For første gang har vi solgt mer Leon enn Ibiza. Leon-familien er nå komplett, sa en stolt Stackmann samtidig som han avslørte at Seat skal lansere sin første kompakt-SUV på Genève-utstillingen neste år.
Seat mangler ikke erfaring innen SUV-produksjon – det er de som bygger Audi Q3.
Blir ladbar
Konseptbilen Seat 20V20 har en lengde på 466 cm og er nok vesentlig større enn kompakt-SUVen som skal lanseres neste år. Ja, den er faktisk 4 cm lenger enn en Audi Q5.
SUV-en skal være en komfortabel femseter med moderne hjelpemidler, det er jo nok å velge mellom i VW-gruppens delereoler. Motorutvalget vil bestå av TSI- og TDI-varianter – inkludert ladbare hybrider.
Kreftene leveres til hjulene via DSG girkasse og elektronisk styrt firehjulsdrift.