-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Første elektrifiserte Maserati
Her er første bilder av en ny generasjon av Maseratis klassiske kjøremaskin.
GranTurismo er en over 70 år gammel betegnelse hos Maserati, men du får ikke tak i den ny i dag. Forrige generasjon gikk etter 12 år ut av produksjon i 2019.
Men nå er en ny GranTurismo under utvikling, og her er de første bildene av den ekte varen, om enn godt kamuflert.
Regn med at nykommeren får tilsvarende proporsjoner som forgjengeren, men vi ser av bildene at den får mykere linjer og trekk fra supersportsbilen MC20.
Fra offisielt hold er det klart at GranTurismo blir Maseratis første elbil, men denne prototypen har forbrenningsmotor, så fremtidige kunder kan nok velge drivlinje etter eget ønske. Noe annet ville være altfor risikabelt for den italienske luksusprodusenten.
Under panseret på denne prototypen mener våre kilder Maseratis 3,0-liters V6 med twin turboteknologi ligger – motoren som debuterte i MC20 – trolig utstyrt med mild eller ladbar hybridteknologi.
Det viktigste for fremtiden er imidlertid den elektriske drivlinjen som etter GranTurismo vil finne veien til alle Maseratis modeller.
Maserati har gitt den nye drivlinjen betegnelsen Folgore, som er italiensk for «lyn», og den vil kombinere én motor på framakselen med to på bakakselen. Det betyr potensiale for masse muskler og firehjulsdrift.
Trolig skal bilen vises offentlig mot slutten av inneværende år, men det tar nok minst et år før den er tilgjengelig i salg. En GranCabrio vil trolig følge et års tid etter coupéen.
Foran nye GranTurismo i lanseringskøen ligger Grecale – en SUV med nært slektskap til Alfa Romeo Stelvio som vi omtalte for noen uker siden.