-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Spionbilder Volkswagen ID.3 GTX
Her er ikke mye overlatt til fantasien
Årets vintertesting i Lappland er i gang, og her har våre fotografer kommet over en nesten umaskert spesialversjon fra Volkswagen.
For to og et halvt år siden la Volkswagens merkesjef ut et teaser-bilde av en heftig ID-modell med kodenavn ID.X. Spekulasjonene begynte raskt å spre seg om en elektrisk Golf GTI, eller enda råere Golf R.
Det har fortsatt ikke kommet ut noen offisiell informasjon, men som vi ser av disse ferske bildene er kamuflasjen nå fjernet hvilket innebærer at bilen er inne i en avsluttende testfase i kjølig klima.
Vi kan avsløre at bilen får betegnelse ID.3 GTX, og da tenker du sikkert firehjulsdrift. ID.4 og ID.5 med tilleggsbetegnelse GTX har jo to motorer og drift på alle fire, men det gjelder ikke ID.3 GTX som kun får drift på bakhjulene som de øvrige ID.3-modellene.
Likevel kan vi regne med at den får mer effekt enn de ordinære modellene med 204 hestekrefter. Hvor mye mer er foreløpig en godt bevart hemmelighet.
Dessuten får bilen en mer sportslig fremtoning med egen front og redusert bakkeklaring som vi ser på disse bildene. Vi kan også regne med et stivere chassis og skarpere styring for å gi bilen mer sportslige kjøreegenskaper.
På IAA Mobility viste Volkswagen en ID.GTI basert på den kommende ID.2-modellen som skal på markedet om et par år, så GTX skal nok fungere som en ventepølse frem til en ekte GTI lanseres.