-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Spionbilder Volkswagen ID.3 GTX
Her er ikke mye overlatt til fantasien
Årets vintertesting i Lappland er i gang, og her har våre fotografer kommet over en nesten umaskert spesialversjon fra Volkswagen.
For to og et halvt år siden la Volkswagens merkesjef ut et teaser-bilde av en heftig ID-modell med kodenavn ID.X. Spekulasjonene begynte raskt å spre seg om en elektrisk Golf GTI, eller enda råere Golf R.
Det har fortsatt ikke kommet ut noen offisiell informasjon, men som vi ser av disse ferske bildene er kamuflasjen nå fjernet hvilket innebærer at bilen er inne i en avsluttende testfase i kjølig klima.
Vi kan avsløre at bilen får betegnelse ID.3 GTX, og da tenker du sikkert firehjulsdrift. ID.4 og ID.5 med tilleggsbetegnelse GTX har jo to motorer og drift på alle fire, men det gjelder ikke ID.3 GTX som kun får drift på bakhjulene som de øvrige ID.3-modellene.
Likevel kan vi regne med at den får mer effekt enn de ordinære modellene med 204 hestekrefter. Hvor mye mer er foreløpig en godt bevart hemmelighet.
Dessuten får bilen en mer sportslig fremtoning med egen front og redusert bakkeklaring som vi ser på disse bildene. Vi kan også regne med et stivere chassis og skarpere styring for å gi bilen mer sportslige kjøreegenskaper.
På IAA Mobility viste Volkswagen en ID.GTI basert på den kommende ID.2-modellen som skal på markedet om et par år, så GTX skal nok fungere som en ventepølse frem til en ekte GTI lanseres.