-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Hondas kompakt-SUV for Europa
Honda har i dag vist neste generasjon HR-V i europeisk innpakning. Den blir elektrifisert, men ikke ladbar.
Tidlig på nyåret viste spionbilder av denne, og i februar kom de første offisielle bildene som avslørte at nye HR-V får en tiltrekkende design.
Modellen som skal selges Europa får tilleggsbetegnelse e:HEV som bekreftelse på at den er utstyr med Hondas hybridløsning.
Som i Jazz e-HEV benyttes en 1,5-liters bensinmotor og to elmotorer. Maks effekt i nye HR-V er 131 hestekrefter og maks dreiemoment 253 Newtonmeter.
Bilen er ikke ladbar, så batteriet er lite og elmotorene er der for å gi ekstra effekt under akselerasjon og sørge for et moderat forbruk. Hvor moderat vet vi foreløpig ikke.
Ifølge Honda er bilen 20 mm lavere enn forgjengeren samtidig som bakkeklaringen er økt med 10 mm. Kombinert med 18-tommers hjul og kortere overheng foran skal det ifølge Honda gi bilen et tydeligere SUV-preg.
Honda har tatt flere grep for å bedre oversikten fra førersetet, som å heve setet med 10 mm, designe vinduer som slipper inn mest mulig lys og i utformingen av instrumentpanel og panser. I tillegg er speilhusene montert lavere.
Honda-spesialiteten Magic Seat er på plass i nye HR-V, en løsning som gjør at du i tillegg til å legge ned bakseteryggene også kan løfte sitteputene for å gi plass til en jukkapalme eller noe annet høyt i baksetet.
De hevder også utformingen av bakluka og bagasjerommet gjør det mulig å frakte to terrengsykler med demontert forhjul stående baki der.
Nye HR-V er på plass hos din nærmeste Honda-forhandler mot slutten av 2021.