-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Senterleder
NAF Senter Kongsberg
-
Kundemottaker
NAF Senter Oslo
-
Kundemottaker
NAF Senter Hamar
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Bilselger brukt/pre-owned
Formula Automobile Norge AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Mekaniker
NAF Senter Molde
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Trondheim
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Ny Hyundai i20 på gang
Det er ikke mer enn halvannet år siden Hyundai foretok et ansiktsløft på i20, men nå er en helt ny modell på gang.
Det er jo denne modellen McLaren skal benytte i sin WRC-satsning, så kanskje er det en sammenheng her.
LES OM: Hyundais WRC-satsning
Vi har fått bekreftet at en ny i20 kommer til Norge sent neste år, så da passer det jo bra at vi nå får de første spionbildene.
LES OGSÅ: Mer lik storebror
Bilen får nok mange av designtrekkene til den nylig lanserte i10, selv på denne kamuflerte testbilen aner vi en større og lavere grill, større frontlykter og vertikale baklykter, samt en spoiler montert på bakluka. Vi ser også blinklys inkludert i speilhusene.
Vi kan regne med at nye i20 blir litt større enn dagens modell, for å opprettholde avstanden til i10 som har vokst. I tillegg vil den får mer benplass takket være en litt strukket akselavstand.
På motorsiden blir alternativene en tresylindret 1,0-liter og en firesylindret 1,25-liter for de som foretrekker bensin. De som ønsker diesel kan velge mellom en tresylindret 1,1-liter og en firesylindret 1,4-liter.