-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Utfordrer Model 3:
Nå har den fått offisiell rekkevidde
Snart kommer et nytt alternativ til Tesla for dem som trenger lang rekkevidde.
Da Hyundai presenterte Ioniq 6 i sommer antydet de en rekkevidde på cirka 610 kilometer.
Nå er rekkevidden offisielt bekreftet, og den blir hele 614 km for biler med Long Range batteripakke og bakhjulsdrift.
Foretrekker du som de fleste andre i vinterlandet Norge firehjulsdrift, må du nøye deg med 583 kilometer.
Dette er i samme landskap som Tesla Model 3 befinner seg. En Long Range AWD har en oppgitt rekkevidde på 602 kilometer mens Performance-versjonen er oppgitt til 547 km.
Ioniq 6 skal ifølge Hyundai i salg i løpet av høsten, og Norge er blant de første markedene som får tilgang til bilen. Prisene er foreløpig ikke klare, men vi kan nok trygt anta at også de blir i samme landskap som Model 3.
