-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Skaderådgiver og bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produkt og Handover Spesialist
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
MyCar:
Bilselger
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Utfordrer Model 3:
Nå har den fått offisiell rekkevidde
Snart kommer et nytt alternativ til Tesla for dem som trenger lang rekkevidde.
Da Hyundai presenterte Ioniq 6 i sommer antydet de en rekkevidde på cirka 610 kilometer.
Nå er rekkevidden offisielt bekreftet, og den blir hele 614 km for biler med Long Range batteripakke og bakhjulsdrift.
Foretrekker du som de fleste andre i vinterlandet Norge firehjulsdrift, må du nøye deg med 583 kilometer.
Dette er i samme landskap som Tesla Model 3 befinner seg. En Long Range AWD har en oppgitt rekkevidde på 602 kilometer mens Performance-versjonen er oppgitt til 547 km.
Ioniq 6 skal ifølge Hyundai i salg i løpet av høsten, og Norge er blant de første markedene som får tilgang til bilen. Prisene er foreløpig ikke klare, men vi kan nok trygt anta at også de blir i samme landskap som Model 3.