-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ioniq 6-prisene klare
Bestillingsklar rekkeviddevinner
Den norske importøren har nå klar prisene på Ioniq 6. Samtidig åpner de sine ordrebøker. Så er det bare å smøre seg med tålmodighet, for her blir nok ventetiden lang.
For noen uker siden startet forhåndssalget av spesialutgaven First Edition med «full pakke», og de 600 bilene som var reservert for Norge ble revet bort i rekordfart.
I dag slippes prisene for de ordinære modellene, og salget starter samtidig.
– Det er med stor glede at vi i dag kan slippe det vi er trygge på at er meget gode priser på Ioniq 6. Som med Ioniq 5 er den nye modellen utstyrt i toppspesifikasjonen Premium som standard. Det betyr at nær sagt alt utstyr er standardisert, og at man kun har noen få tilvalgsmuligheter, sier Produkt- og PR-sjef Øyvind L. Knudsen i Hyundai Motor Norway.
– I tillegg er Long Range-batteripakken på 77,4 kWt standard i Norge, og det betyr at vi gjør det meget enkelt for kundene å velge modell.
Ioniq 6 er andre modell ut på Hyundais dedikerte elektriske modellserie Ioniq, og er en stor helelektrisk sedan med strømlinjeformet aerodynamikk. Med hensyn til rekkevidde og størrelse er det naturlig å sammenligne bilen med Teslas populære Model 3.
Bilen er bygget på Hyundai Motor Groups dedikerte elbilplattform E-GMP som innebærer en lang rekke avanserte teknologier, blant annet rask lynlading. Kundene kan velge mellom bakhjuls- og firehjulsdrift hvor prisforskjellen kun er 30.000 kroner.
Dette er priser og rekkevidde for Ioniq 6.