-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS

Dropper hybrider
Hyundai selger kun elbiler fra 2023
Den norske Hyundai-organisasjonen har i dag sendt ut en pressemelding der de informerer om at de fra neste år kun skal selge helelektriske biler. Dermed blir det slutt på et par populære modeller.
I løpet av året som nå går mot slutten er det registrert 8223 nye Hyundai personbiler på norske skilter, og av disse utgjør de rene elbilene 93 prosent.
Men det er også solgt drøyt 600 hybridbiler, fordelt på 561 Tucson og 41 Santa Fe. Disse modellene blir ikke lenger tilgjengelige fra årsskiftet.
Allerede i 2020 besluttet Hyundai å kun selge ladbare biler i Norge som et resultat av at nye modeller av Tucson og Santa Fe var på vei som ladbare hybrider. Nå tar de altså nye grep og blir en ren elbilleverandør.
Norge blir det første markedet hvor en så drastisk omstilling foretas.
– Vi har stor tro på den modellporteføljen vi allerede har, og når vi nå har lansert helt nye Ioniq 6 er tiden inne for å kun selge helelektriske biler i det norske markedet. Ioniq 5 og Kona Electric har for lengst tatt posisjoner som noen av de mest populære bilene i markedet, og vi er trygge på at de rene elbilene våre vil gi oss fortsatt suksess inn i fremtiden, sier den norske Hyundai-direktøren, Thomas Rosvold.
– Nylig har vi også fått se de første bildene av neste generasjon Kona Electric, og det er en modell som blir både større, stiligere og mer dynamisk enn tidligere. I tillegg til en rekke andre nyheter som kommer de neste årene er vi med andre ord rigget for en helelektrisk fremtid.