-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Koreanere i kø
Like før ferien var vi i Wien og kjørte Huyndais nye i30. Nå er flere ier på gang.
i10
Med i30 skiftet Hyundai policy med hensyn til betegnelser på sine biler, og vi ble i Østerrike fortalt at en i10 skal lanseres neste år. En erstatning for dagens lille Atos. De senere årene har søsterfirma Kia hatt stor suksess med sin Picanto, og det er nok denne bølgen Hyundai nå ønsker å surfe på.
Her ser vi den nye småtassen under testing i varmen i Frankrike – i følge våre kilder under kodenavnet PA. Men selv om navnet foreløpig ikke er offentliggjort, føler vi oss ganske sikre på at barnet skal hete i10 og komme på markedet våren 2008.
i20
Mindre vet vi foreløpig om den andre prototypen, men det er jo naturlig at gapet mellom i10 og i30 må fylles. Samtidig begynner Getz å trekke på årene – den har vært på markedet siden 2002.
Dermed kan vi gjette oss til at Hyundai planlegger en ny modell i Polo-klassen og at denne vil få betegnelse i20. Neste sommer eller høst bør den være på plass med et knippe alternative bensin- og dieselmotorer.
Les om vårt første møte med Hyundai i30 her.
Søstermodellen Kia cee'd kan du lese om her.