-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Forsmak på stor el-SUV fra KIA
Den skal debutere på bilutstillingen i Los Angeles om en uke, men for å stimulere interessen har Kia sendt ut noen skisser av sin kommende el-SUV med betegnelse EV9.
Ut fra betegnelsen skjønner vi at det dreier seg om en stor SUV, trolig på nivå med Telluride som ikke selges i Europa.
Bilen, som foreløpig er et konsept, skal debutere på LA Auto Show 17. november.
Kia har nylig lansert sin EV6 som en mer konvensjonelt designet slektning til Hyundai Ioniq 5, men denne er bare den første av en serie på 11 nye elektrifiserte biler som skal på markedet innen utgangen av 2026.
Av disse er syv rene elbiler basert på Hyundai-gruppens E-GMP plattform som benytter 800 volt teknologi for å oppnå ladefart du ellers bare finner hos Porsche (og Audi) i dag.
Mens Hyundai har valgt betegnelsen Ioniq for sine elbiler, gjør Kia det enklere ved å benytte bokstavene EV foran et tall. Betegnelsen EV9 antyder at dette blir en modell på øverste hylle.
Selv om Kia og Hyundai har hver sin egenart med hensyn til design har de to mye til felles under skallet.
En ny konseptbil fra Hyundai skal også debutere i Los Angeles. Den har betegnelse Seven, og dermed kan vi anta at den vil hete Ioniq 7 når den settes i produksjon om et par år.