-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Markedssjef
Formula Automobile Norge AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
Fake bil
Vi kommer ikke til å bringe noen fake klokker i årets julekalender. Men det er med en viss glede jeg henter frem noe som må være ganske ulovlig.

Det er minst 10 år siden Ferrari gjorde livet surt for folk som bygde modellbiler. De la dyre lisensavgifter på alt som ble fremstilt og som kunne assosieres med den steilende hesten fra Maranello.
I dag er dette helt vanlig, Harley Davidson betaler vel flere advokater for å overvåke salget av T-skjorter på gater og torg, enn for å sjekke forskjellige lands tekniske regler for tohjulinger. Men den gang var vi indignert,
Svært indignert.
Og egentlig er jeg det ennå. Det får være måte på å gjøre livet surt for entusiaster.
Nå er jeg ikke sikker på at de kreative (vel, ikke særlig) kreftene bak Cool Car Watches er særlig entusiaster verken hva biler eller klokker angår.
Men i motsetning til gårsdagens bunnsolide US-tema har dagens fancy-klokke-pushere gått for verdens prestisjemerker. Bugatti, Lotus, Maserati – klokker med merkevaren på urskiven.
Porsche også, selvfølgelig. Men der finnes det plutselig ikke bilde av hvordan den ser ut. Kan kanskje forklares med at Porsche også er ganske følsom for bruk av logoen.
Men noe så utrolig som Holden er der, med full illustrasjon. Og BMW. Og, du store verden. De har Ferrari-klokke også.
Med illustrasjon.
Her gjelder det å slå til før et sett vegg-til-vegg advokater med ferdigskrevet namsrett-anmodning har slått til.
Og da spiller det vel ingen rolle om klokka selv er kassabel?