-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Nedtellingen har startet
Ny Lancia debuterer i Metaverse
Heldigvis er ikke Metaverse mer abstrakt enn at de har sin egen moteuke. Og der finner vi også en flunkende ny Lancia. Fremdeles bedekket, debut, ikke før 15. april.
Lancia har lovet oss at ikke bare skal merket fortsette – det skal også komme minst tre nye modeller.
En ny Ypsilon i 2024, et skikkelig flaggskip i 2026 og en ny, batterielektrisk Delta i 2028.
Og nå har vi altså merkets første nye bil på de siste femti år, eller no’ sånt, under et svart teppe i en virtuell Lancia-sjappe i Italia.
Stedet er i hvert fall et duplikat av Lancias showroom i Milano der vi også finner en syngerpåsisteverset-Ypsilon – som også finnes i Metaverse-utstillingen.
Det hører med til historien at Lancia er «valgt» som Metaverse sitt offisielle bilmerke for 2023. Om de kommer til å trekke det virtuelle lakenet av den virtuelle bilen der den står i sitt Metaverse, aner jeg ikke. Kanskje må vi vente til 15. april for å få med oss alt det nye.
Og hva vil det egentlig bli? En ny konseptbil med Fulvia/Stratos-trekk?
Når vi ser på den fasongen som ligger under det svarte sløret er det åpenbart at dette ikke er noen ny Ypsilon – men Lancia har heller ikke sagt at denne hemmelige bilen skal i salg.
Lancia har forresten nevnt at de planlegger 70 spesielle showroom i 70 viktige byer i Europa når de begynner å jobbe seg på nett igjen. Men ikke alle vil bli rene Lancia-butikker – Stellantis legger opp til at DS, Alfa Romeo og Lancia blir konsernets luksusbiler, som skal kunne selges fra samme forretning.