-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Møller Bil Fellesfunksjoner bruktbil, avd Oslo:
Innkjøper
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Her kommer en ny Evoque
Land Rover er på veien med testutgaver av andre generasjon Evoque. Trolig rekker den så vidt å lande i Norge innen utløpet av 2018.
Den debuterte på Paris-utstillingen høsten 2010, og dermed er det på høy tid med et generasjonsskifte for Land Rovers mest solgte modell i Norge de siste årene.
Evoque fins jo også som cabriolet, og faktisk er det registrert 23 nye slike i Norge de siste to årene.
Men nå står den minste Range Rover-modellen foran et generasjonsskifte. Her er den knipset under testing ved fabrikken i England, og ifølge våre kilder kommer de første bilene til Norge helt på slutten av 2018.
Men ikke forvent noen revolusjon – oppskriften har vært så vellykket at nykommeren vil følge i fotsporene til dagens modell med hensyn til design.
Land Rover kan i stor grad takke Evoque for at de har gått fra nisje- til volumprodusent de siste årene. De seks årene den har vært på markedet har det årlige salget aldri vært under 100.000 biler.
Land Rover har nylig lansert ladbare utgaver av Range Rover og Range Rover Sport, og vi kan regne med at det samme blir tilfellet med Evoque når den kommer på markedet.
Trolig får den en rimeligere hybridløsning enn de andre Range Rover-modellene. Det spekuleres i en tresylindret 1,5-liter i kombinasjon med elmotor og 48 Volt arkitektur, men det er ikke sikkert denne løsningen er klar ved lanseringen.
Nye Evoque skal bygges på en modifisert utgave av D8-plattformen – den eneste i JLR-familien som er beregnet for forhjulsdrift og tverrstilte motorer.
Land Rover vil legge vekt på komfort og luksus slik at Evoque skal leve opp til rollen som en mini Range Rover.
Motorutrustningen blir ikke ulik dagens, med turbomatede Ingenium 2,0-litere for bensin og diesel. Effekten vil spenne fra cirka 150 til 300 hestekrefter.