-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Tekniker coach
Bilia Norge AS
-
CFO
Bilia Norge AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Daglig leder
Nardo Bil Ålesund AS:
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
-
Servicemarkedssjef Skoda og Volkswagen personbil
Autoria Ski AS:
-
Servicemekaniker
Palfinger Norge
-
Fagsjef analyse
Bilimportørenes Landsforening
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Her er neste generasjon Range Rover
Opprinnelig en favoritt for britisk adel, men gjennom årene har Range Rover fått mange venner verden rundt. Nå er en ny generasjon under utvikling.
Disse bildene er tatt på og ved Nürburgring og viser neste generasjon Range Rover med kodenavn L460 i normal og lang utførelse.
I dagens versjon er akselavstanden strukket rundt 20 cm i den lange utgaven som også er mer luksuriøs og eksklusiv enn den ordinære. Vi regner med forskjellen vil bli tilsvarende i 2022-versjonen som her er avbildet tungt maskert.
Ifølge våre kilder skal bilen presenteres på våren mens salget av 2022-modellen startet på høsten. En ny Range Rover Sport vil følge rundt et år senere.
Bilen skal bygges på en nyutviklet plattform med betegnelse MLA (Modular Longitudinal Architecture) som også skal ligge under neste generasjon Jaguar XJ og flere modeller fra de to merkene i fremtiden.
Plattformen er klargjort for batterielektriske biler i tillegg fossildrevne og hybrider. JLR har allerede avslørt at de satser tungt på elbiler fremover, og det er forventet at luksussedanen XJ først kommer som elbil når den presenteres i løpet av 2021.
Med hensyn til Range Rover er det ventet at den først lanseres med de nye rekkesekserne med mild hybridteknologi som allerede tilbys i dagens Range Rover.
Modellen kommer også som ladbar hybrid, men neppe som ren elbil i første omgang. Den ladbare hybriden forventes å ha en elmotor på hver aksel mens dagens kun har én elmotor. Dermed kan effekt og dreiemoment økes fra dagens 404 hk / 640 Nm.