-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Kompakt Landie på vei
Land Rover har bekreftetet at de skal bygge en ny kompaktmodell fra 2010. Her har vi fanget en tidlig bastard på testtur.
Det var på Detroit-utstillingen i 2008 at Land Rover viste sin LRX Concept-modell.
SE: LRX Concept her
For en drøy måned siden bekreftet de indiske eierne, Tata, at planene for en ny modell var spikret, og at produksjonen starter i 2010 som 2011-modell.
Videre avslørte de at den kompakte modellen skal bære betegnelsen Range Rover, noe som står i kontrast til dagens strategi hvor Range Rover kun brukes på de mest luksuriøse modellene.
Denne bastarden, med karosseri fra Freelander og komponenter fra den nye modellen godt skjult, ble knipset under testing på Nürburgring. Sammenlignet med Freelander ser den ut til å være litt kortere bak, samt endret i fronten.
Den endelige modellen vil trolig tilbys i to karosseriformer, med tre eller fem dører. Den blir noe høyere enn konseptutgaven for å gi tilstrekkelig takhøyde i kupeen.
I Freelander er 2,2-liters dieselmotor med 152 hk minste og eneste alternativ i Norge, og det vil nok også gjelde den nye småbilen – med mindre Land Rover går ut på markedet og shopper en noe svakere og mer utslippsvennlig motor.
Konseptbilen var utstyrt med en hybrid drivlinje med 2,0-liters diesel og elektrisk motor, og det skal bli interessant å se om en slik løsning også finner veien til produksjonsutgaven.