-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Kompakt Landie på vei
Land Rover har bekreftetet at de skal bygge en ny kompaktmodell fra 2010. Her har vi fanget en tidlig bastard på testtur.
Det var på Detroit-utstillingen i 2008 at Land Rover viste sin LRX Concept-modell.
SE: LRX Concept her
For en drøy måned siden bekreftet de indiske eierne, Tata, at planene for en ny modell var spikret, og at produksjonen starter i 2010 som 2011-modell.
Videre avslørte de at den kompakte modellen skal bære betegnelsen Range Rover, noe som står i kontrast til dagens strategi hvor Range Rover kun brukes på de mest luksuriøse modellene.
Denne bastarden, med karosseri fra Freelander og komponenter fra den nye modellen godt skjult, ble knipset under testing på Nürburgring. Sammenlignet med Freelander ser den ut til å være litt kortere bak, samt endret i fronten.
Den endelige modellen vil trolig tilbys i to karosseriformer, med tre eller fem dører. Den blir noe høyere enn konseptutgaven for å gi tilstrekkelig takhøyde i kupeen.
I Freelander er 2,2-liters dieselmotor med 152 hk minste og eneste alternativ i Norge, og det vil nok også gjelde den nye småbilen – med mindre Land Rover går ut på markedet og shopper en noe svakere og mer utslippsvennlig motor.
Konseptbilen var utstyrt med en hybrid drivlinje med 2,0-liters diesel og elektrisk motor, og det skal bli interessant å se om en slik løsning også finner veien til produksjonsutgaven.