-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Grecale kommer med våren
Også Maserati sliter med leveringsproblemer, men nå lover de at Grecale kommer i løpet av våren.
Den offisielle lanseringen skulle egentlig vært avholdt i november, men som de fleste bilprodusenter sliter også Stellantis-gruppens luksusmerke med å skaffe nok komponenter fra sine underleverandører.
Grecale blir lillebror til den eksisterende Levante og deler plattform med Alfa Romeo Stelvio, den såkalte Giorgio-plattformen som debuterte med Giulia.
Prototyper av Grecale har vært på veien en stund, og nå har Maserati bekreftet at den skal vises i produksjonsdrakt i løpet av våren.
Mens Stelvio i Quadrifoglio-versjon har en 2,9-liters V6 på 510 hestekrefter, er det ventet at Grecale skal tilbys med en 3,0-liter på drøye 600 hk. I sportsbilen MC20 yter denne 621 hester, men den kan enkelt tilpasse ulike styrkegrader.
En elektrisk drivlinje ligger også i planene, men det drøyer antagelig et par år før denne er klar for lansering og trolig skal den bygges på en av de nye plattformene som er under utvikling hos Stellantis.
På disse ferske spionbildene får vi før første gang et blikk av interiøret siden våre fotografer benyttet tiden godt mens testpilotene tok en lang lunsj. Legg merke til at girvelgeren er plassert som knapper nederst på infotainment-skjermen. Det er vel en ny vri?