-
Daglig leder
Møller Bil Øst AS
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Elektrisk Megane på veien
Det er fortsatt en stund til vi får se den avkledd, men allerede nå ruller pre-produksjonsutgaver av den kommende Megane elbilen på franske veier.
Bilen ble presentert som en del av Renaults elektriske fremtid sist høst, da under betegnelsen Megane eVision. Nå er det offisielt at den skal hete Megane E-Tech Electric.
I mars viste vi flotte renderinger av både eksteriør og interiør sammen med flere fremtidsmodeller fra Renault, og nå forteller produsenten at de første bilene ruller på veien.
Det dreier seg om 30 såkalte pre-produksjonsbiler som skal gi ingeniørene verdifullt grunnlag for å foreta justeringer samt fjerne eventuelle barnesykdommer før masseproduksjonen starter.
Renault holder fast ved de tekniske data vi fikk oppgitt ved lanseringen av konseptbilen – som at elmotoren har en effekt på 160 kW (217 hk) og at en batteripakke på 60 kWt skal gi en rekkevidde på inntil 450 WLTP-kilometer.
Megane E-Tech Electric produseres ved Renaults anlegg i Douai, og testbilene er kamuflert i folie som er inspirert av Merkets nye logo.
Likevel er det lett å se at vår illustratør har truffet meget bra med sin rendering som du ser her.
Den norske importøren forventer å lansere bilen første halår 2022.