-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nyttige prinser
Fyrst Albert avduker og Alexey Yanovskiy er veldig fornøyd med prinsens "oppriktige interesse for vårt produkt".
Det er utrolig hva som skjer i den finere del av verden. En utstilling som heter Top Marques finner sted i Monaco hvert år. En blanding av sigarer, klokker, båter og biler – de fleste ganske ukjente merker.
Der fant du blant annet Larte i år, en av verdens mindre betydningsfulle tuningfirmaer som blant annet kaster seg uti det som er det absolutt verste Elon Musk vet: modifisering av Tesla. Derfor finner du heller ikke antydning av Tesla-logoer på bilen når Larte er ferdig med den.
Men ifølge en pressemelding har Larte bygget en innovativ bil, som de har døpt LARTE Tesla Model S Elizabeta og …
… «da Larte’s CEO Alexey Yanovskiy ba Albert II, Fyrsten av Monaco, å foreta den offisielle avdukingen for pressen, sa fyrsten ja uten å betenke seg. Etterpå satte fyrsten seg bak rattet og lyttet oppmerksom til beskrivelsene av det nye interiøret og den nye kjørelyden som er utviklet med ultimat pasjon».
Men i tillegg til nytt (?) interiør og syntetisk lyd er det først og fremst bilens «high-tech karosseri» dette dreier seg om
Og det – viser det seg – består av et nytt sett støtfangere fremstilt av et innovativt materiale, nemlig basalt fiber. Direkte fra stivnet lava! Lett og sterkt og veier bare 13 kg. inkl. braketter.
Lartes designere har gitt støtfangerne lynskarpe linjer for å «fremheve denne praktfulle bilens sportslige preg»!
Dessuten har den store, smidde felger (står det også).
«Det var en stor ære for meg og Larte å se Fyrst Albert avduke vår nye bil og merke hvordan han virkelig er interessert i vår bil» sa Alexey Yanovskiy etterpå.
Jeg er sikkert på Elon Musk applauderer. Ikke.