-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nyttige prinser
Fyrst Albert avduker og Alexey Yanovskiy er veldig fornøyd med prinsens "oppriktige interesse for vårt produkt".
Det er utrolig hva som skjer i den finere del av verden. En utstilling som heter Top Marques finner sted i Monaco hvert år. En blanding av sigarer, klokker, båter og biler – de fleste ganske ukjente merker.
Der fant du blant annet Larte i år, en av verdens mindre betydningsfulle tuningfirmaer som blant annet kaster seg uti det som er det absolutt verste Elon Musk vet: modifisering av Tesla. Derfor finner du heller ikke antydning av Tesla-logoer på bilen når Larte er ferdig med den.
Men ifølge en pressemelding har Larte bygget en innovativ bil, som de har døpt LARTE Tesla Model S Elizabeta og …
… «da Larte’s CEO Alexey Yanovskiy ba Albert II, Fyrsten av Monaco, å foreta den offisielle avdukingen for pressen, sa fyrsten ja uten å betenke seg. Etterpå satte fyrsten seg bak rattet og lyttet oppmerksom til beskrivelsene av det nye interiøret og den nye kjørelyden som er utviklet med ultimat pasjon».
Men i tillegg til nytt (?) interiør og syntetisk lyd er det først og fremst bilens «high-tech karosseri» dette dreier seg om
Og det – viser det seg – består av et nytt sett støtfangere fremstilt av et innovativt materiale, nemlig basalt fiber. Direkte fra stivnet lava! Lett og sterkt og veier bare 13 kg. inkl. braketter.
Lartes designere har gitt støtfangerne lynskarpe linjer for å «fremheve denne praktfulle bilens sportslige preg»!
Dessuten har den store, smidde felger (står det også).
«Det var en stor ære for meg og Larte å se Fyrst Albert avduke vår nye bil og merke hvordan han virkelig er interessert i vår bil» sa Alexey Yanovskiy etterpå.
Jeg er sikkert på Elon Musk applauderer. Ikke.