-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Folkevognbussen som ladbar hybrid
Volkswagen-importør Harald A. Møller har nå fått på plass nye Multivan som ladbar hybrid. Det gir en kraftig avgiftsreduksjon som kommer kundene til gode. Men gleden kan bli kortvarig.
I slutten av oktober åpnet Volkswagen forhåndssalget av Multivan eHybrid. Nå har importøren Harald A. Møller fått de to første bilene til Norge. Utstillingsbiler til forhandlere rundt i landet kommer kanskje allerede før nyttår.
– Dette er den legendariske Folkevognbussen i ny drakt, som er utviklet for morgendagens transportbehov. Vi gleder oss til å vise den frem rundt om i landet, sier direktør for Volkswagen Nyttekjøretøy Håkon Wirak, og viser til den populære flerbruksbilen fra Volkswagen som ble svært folkekjær gjennom flere tiår.
Mulitvan eHybrid er en romslig og fleksibel ladbar hybrid som leveres med enten 6 eller 7 seter, avhengig av hvilken utstyrsmodell du velger. Utstyrsversjonene «Life» og «Style» kommer med inntil 7 seter, mens topputgaven «Energetic» leveres med 6 seter.
Baksetene kan, takket være et nytt skinnesystem, enkelt flyttes på eller tas ut av bilen, alt etter den enkeltes behov. Det betyr flere bruksmuligheter og større fleksibilitet for bileier.
Teknologisk har Volkswagen tatt den nye Multivan eHybrid et godt steg videre. Den kan leveres med opptil 20 assistentsystemer, blant annet Front Assist som inkluderer nødbremsfunksjon, Lane Assist, skiltgjenkjenning og Adaptiv cruisekontroll.
Nye Multivan eHybrid er den første VW Nytte-bilen basert på den anvendelige MQB- plattformen som ligger under en rekke personbiler fra VW-konsernet. Flerbruksbilen produseres for fullt i Volkswagens fabrikk for nyttekjøretøy i Hannover.
Den nye Multivan eHybrid har en startpris på 699.900 kr (inkludert frakt/levering til Oslo), som er langt billigere enn dagens dieselbil hvor prisen starter på 1.160.700 kroner (inkludert frakt/levering til Oslo).
Dersom forslaget til statsbudsjett vedtas, kan bilen få en avgiftssmell fra årsskiftet. Den har nemlig en elektrisk rekkevidde på 48 kilometer mens det kan bli krav om 100 kilometer for å få fullt avgifts-fradrag neste år.
Her finner du priser og data for de ulike variantene av nye Multivan