-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Neste nye Beetle på kornet
Det er gått 12 år siden Volkswagen lanserte sin New Beetle. Nå står en ny generasjon snart klar.
Nå er ikke 12 år mye sammenlignet med den originale Bobla, den holdt det gående i over 60 år fordelt på 15 typenummer. Men i dagens bilverden er det uvanlig at modeller lever over 10 år.
Trolig kommer en ny modell i salg fra 2012, og dermed kan vi nok forvente å høre mer om denne på en av de første bilutstillingene i 2011, Detroit i januar eller Genève i mars. Den vil ikke bli kalt New New Beetle, kanskje rett og slett bare Beetle.
Produksjonen av dagens modell startet i 1998, og allerede påfølgende år hadde den sin salgstopp med over 83.000 biler bare i USA.
Golf-basert
Den delte plattform med den tidens Golf, og det er jo i seg selv en pekepinn på at bilen er overmoden for modernisering.
På bilen Carparazzi har fanget har Volkswagen montert modifisert front og hekk fra dagens modell for å lure spionfotografer, men resten er umaskert.
MIMRESAK: Ingen luft i Bobla mer
Våre kilder forteller om en bil som vokser i lengde men blir noe lavere enn dagens. For et års tid siden røpet Volkswagens USA-sjef den gang (nå Volvo-sjef), Stefan Jacoby, at den nye modellen skulle få mer bakseteplass og appellere mer til maskuline kjøpere.
På motorfronten har jo Volkswagen nok å velge mellom, her i Europa vil utvilsomt kompakte bensin- og dieselmotorer bli mest populære. Innen 2012 fins nok også hybride drivlinjer tilgjengelig fra VW-familien.