-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nissans Nuvu-visjon
Nissan Nuvu er bokstavelig talt new view, en visjon for hvordan Nissan tror fremtidens bybil vil se ut i løpet av ti års tid.
Kompakt
Bilen er elektrisk drevet og har en størrelse som ikke skal gjøre situasjonen verre på overfylte veier og trange parkeringsplasser. Bilen skal ha en rekkevidde på 125 km og en toppfart på 120 km/t.
Nuvu er 3 meter lang og har 2+1 seter. Taket er tenkt å bestå av solcellepaneler som bidrar til å lade batteriene.
I interiøret har Nissan tanker om å bruke naturlige, organiske og resirkulerte materialer, som for eksempel at gulvet lages av laminert tre kledd med gummi fra brukte bildekk.
For å redusere luftmotstanden finnes ikke utvendige speil. Sikten bakover ivaretas av to skjermer i førerens siktlinje.
DETTE SKREV VI OM NISSAN I FORKANT AV MESSA
Grønn Pixo
Pixo er Nissans svar på det stadig økende kravet om renere og grønnere biler.
Dette er en fireseter som er 3,56 meter lang, har en akselavstand på 2,36 meter, veier rundt 850 kg og har et bagasjevolum på 129 liter.
Pixo er utviklet i samarbeid med Suzuki og skal motoriseres med en 1,0-liter med 65 hester. Forbruket ligger på 0,46 l/mil ved blandet kjøring, noe som betyr et CO2-utslipp på beskjedne 103 g/km, eller ett gram lavere enn dagens Toyota Prius.