-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Hurtigkopi
Nå har kineserne klart å kopiere Nano. På rekordtid.
Underlig å se en Tata Nano inne blant noen store, svarte SUVer. Og skulle Tata vært her i det hele tatt, forresten?
Det var nok ikke noen Tata, nei, men derimot en Chika, ble vi fortalt. Designet av den berømte kinesiske designer Li Shi Guang-Ming, fikk vi også vite.
Ved nærmere ettersyn er den ikke helt Tata, men et lite egg på fire bitte små hjul. Men i motsetning til Tata, er denne helt strømdrevet med en motor på bare 4 kW, med 50 km/t i toppfart og med en rekkevidde, sies det, på 150 km. 8 timer tar det å gjenopplive Lithium-batteriene til fullt trykk.
En av mange
Bilen er en av de mange temmelig ukjente kinesiske bilproduktene som nå importers og markedsføres av China Automobile France.
De har en annen produsent som heter Jonway, og det sjarmerer meg selvfølgelig litt, men bare litt.
For denne Chika var egentlig en veldig trist affære. Ved nærmere ettersyn viste den seg også som en elendig kopi.
Så skulle man tro at et firma, spesialisert i kinesiske biler kunne fortelle hvorfor det sto Tang Hua på nummerskiltet i den ene enden av bilen, og Xiao Ya i den andre.
Ingen kunne.
Jeg lurer på hvordan instruksjonsbøkene er oversatt da.