-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nye Austral-drypp fra Renault
Renault legger ikke skjul på at de utvikler en erstatning for Kadjar. Nå avslører de nye detaljer.
Det er ikke bare i Norge Kadjar-salget er begrenset, det gjelder også på hjemmebane der Renault kommer til kort mot erkerival Peugeot i SUV-kampen.
I desember kunne vi avsløre at nykommeren skal hete Austral og serverte samtidig eksklusive renderinger av bilen i forskjellige farger.
Nå sender Renault ut egne «spionbilder» av Austral under testing på landevei i forbindelse med at den er inne i en avsluttende testfase.
De forteller at rundt 100 prototyper benyttes i denne fasen og at de totalt skal tilbakelegge en distanse på to millioner kilometer fordelt på 600.000 km på vanlig vei og 1.400.000 km på testbane for å sikre kvaliteten.
Testene foregår med kamuflerte biler på veier i Frankrike, Spania, Tyskland og Romania, og totalt tar 900 sjåfører sin tørn bak rattet.
Samtidig avslører Renault at Austral kun skal tilbys med mildhybride drivlinjer på 1,3 og 1,2 liter. Det blir altså ingen ladbar hybrid og heller ingen ren elbil i familien, og da spørs det om modellen i det hele tatt er aktuell for Norge.
De oppgir utslippstall på ned til 105 gram CO2 per kilometer og effekt på inntil 200 hestekrefter.