-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nye Austral-drypp fra Renault
Renault legger ikke skjul på at de utvikler en erstatning for Kadjar. Nå avslører de nye detaljer.
Det er ikke bare i Norge Kadjar-salget er begrenset, det gjelder også på hjemmebane der Renault kommer til kort mot erkerival Peugeot i SUV-kampen.
I desember kunne vi avsløre at nykommeren skal hete Austral og serverte samtidig eksklusive renderinger av bilen i forskjellige farger.
Nå sender Renault ut egne «spionbilder» av Austral under testing på landevei i forbindelse med at den er inne i en avsluttende testfase.
De forteller at rundt 100 prototyper benyttes i denne fasen og at de totalt skal tilbakelegge en distanse på to millioner kilometer fordelt på 600.000 km på vanlig vei og 1.400.000 km på testbane for å sikre kvaliteten.
Testene foregår med kamuflerte biler på veier i Frankrike, Spania, Tyskland og Romania, og totalt tar 900 sjåfører sin tørn bak rattet.
Samtidig avslører Renault at Austral kun skal tilbys med mildhybride drivlinjer på 1,3 og 1,2 liter. Det blir altså ingen ladbar hybrid og heller ingen ren elbil i familien, og da spørs det om modellen i det hele tatt er aktuell for Norge.
De oppgir utslippstall på ned til 105 gram CO2 per kilometer og effekt på inntil 200 hestekrefter.