-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Se hva vi kan
Estech viser seg frem som et total-design selskap, med meget spennende ideer.
I kulissene
Hvis man er et design- og konstruksjonsfirma med 150 ansatte som stort sett gjør hemmelig arbeid for klienter som Toyota, Renault eller Venturi, og allikevel har lyst til å få flere oppdrag, hva gjør man da?
Jo, man kaller sammen de 150, kommer opp med en kjempeide, kjører den gjennom alle prosedyrene og stiller ut sluttresultatet på bilutstillingen i Paris.
Det er i hvert fall det Estech gjorde. En fransk selskap som bare har eksistert i 7 år, men allerede nå med en meget imponerende kunde- og merittliste.
Blanke ark
Men for å vise hva de kan, hadde de gjort en meget spennende bil fra bunnen av. De hadde definert den i teorien, de hadde funnet hvilke nye teknologier de skulle vise frem (Helt ny, helmodul kupé for eksempel. Og en helt ny måte å koble sammen elementer på).
Ergonomien ble praktisert på nye og spennende måter. Plattformen ble bygd med klare aerodynamiske rammer. Hjulene er særdeles innovative med en helt spesiell type navnmotor.
Solceller på taket, og ikke minst karosserimoduler som kunne skiftes ut. Pickup var en mulighet, to eller fire dører andre. Komplett forsetepakke med 2 eller 3 sitteplasser. En rekke muligheter innenfor denne formen.
Og det er det som er poenget. Stylingmodellen som de viste var vel faktisk en av de beste drømmebilene på hele utstillingen. Og helt klart produksjonsmulig.
Disse fortjener jommen flere kunder. Og helst den type kunder som fortjener dem.