-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Enyaq kommer stadig nærmere
Skoda er stadig mer uvørne med å kamuflere prototypene av Enyaq som tester på europeiske veier, og nå får vi også vite når vi får de det endelige produktet.
Her får du ferske spionbilder av en meget lett kamuflert Enyaq. Samtidig kan vi fortelle at den får sin offisielle debut i Praha 1. september i anledning markeringen av Skodas 125-årsjubileum, og at det samme dag åpnes for bestilling av bilen i Norge.
– Det er en stor glede å endelig kunne dele at Soda Enyaq får sin verdenspremiere 1. september. Like gledelig er at vi samtidig åpner for salg, sier Thomas Meiner, direktør for Skoda Norge i Harald A. Møller.
Han forteller videre at siden konseptbilen Vision iV ble vist frem på bilmessen i Genève i fjor har flere tusen nordmenn stått på liste for å kjøpe Skodas første, helelektriske familie-SUV.
Tidligere i år ble det kjent at bilen skal hete Enyaq og at den først kommer med et tradisjonelt SUV-design, som vi foreløpig har sett i kamuflert utgave, men at den også kommer som en coupè-utgave med fallende taklinje.
Samme dagen som bilen vises for første gang, åpnes det også opp for bestilling for de norske kundene. Flere tusen nordmenn har forhåndsbestilt Enyaq, og de første i køen får muligheten til å bestille bilen sin allerede 1. september.
– Det er mange som har ventet lenge på dette, så det er naturligvis veldig gøy at vi kan åpne for bestillinger samme dagen som bilen har verdenspremiere – ikke minst er det fint for alle de som har ventet på dette helt siden vi åpnet for forhåndsbestillinger for litt over ett år siden. Mange har gledet seg og vært tålmodige, det er vi takknemlige for. Vi er dog ganske sikre på at uansett hva kundenes ønsker og behov er, så imøtekommer og tilfredsstiller Enyaq dem, sier Meiner.
Ordningen blir slik at interessentene får bestille bilen i henhold til kønummeret sitt.
Meiner forteller at kø-nummeret gir de potensielle kundene en fordel med tanke på når de får bestille bilen, men leveringstiden kan variere og avgjøres som alltid av utstyrsnivå, farge og interiørvalg, batteripakke og annet utstyr.
Det innebærer at selv om man bestiller bilen først, er det ikke nødvendigvis sikkert at man får den først.
– Vi ønsker å være tydelige her. Kø-nummeret ditt gir deg et fortrinn med tanke på når du får bestille bilen, ikke med tanke på når den leveres. Leveringstiden avgjøres av flere faktorer, som blant annet utstyr, batteripakke, farge og interiørkombinasjoner, sier Meiner.
Etter verdenspremieren og salgsstarten i høst, forventes de første kundebilene å komme til Norge i starten av 2021.